četvrtak, 3. studenoga 2011.

French maid...

Sašila sam si opravicu za french maid.. i na kraju nisam išla na halloween party...
to naravno morem samo ja... al nema veze...
nisam najbolja u šivanju al sam se za ovo vraški potrudila..
evo kak je ispalo...


ja i moja šipkica...


nakon silnog čišćenja bila sam crknuta... :)


za sašit kostimić postrošila sam oko 100 kn..
košulja je bila stara pa sam na nju samo dodala čipke... (1m=5 kn) šosek sam si sašila sama... potrošila sam 60 kn za 2 metra platna (bilo mi je potrebno 1 m ali sam uzela 2 ak slučajno zeznem da imam) naravno kupila sam i malo tila (1 m=15kn), u NB Hobby artu sam pokupovala perje (ukupno 20 kn).
Za pregaću je poslužila stara jastučnica i to je to...
malo novaca... i jedno popodne šivanja :)


Broj komentara: 6:

  1. Ma stvarno si odlično izgledala, šteta što nisi išla,
    slikice su odlične :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako imaš hrabrosti sašiti ovakav kostim, onda ne vidim u čemu je problem da ga i ne iskoristiš. Sva sreća pa imamo maškare i eto tebi druge prilike! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ti je opravica! Prava french sobarica nema šta! Svaka ti čast, lijepo si to sašila:) Želim ti ugodnu večer!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, luda li si, fotografije su ti genijalne!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. haahhaha, super je ispalo, izgledaš so so sexy :) :)

    btw, šipkica??

    - plešeš S˙Factor?? (ja ga obožavam)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)