ponedjeljak, 5. listopada 2015.

Čokoladni-kikiriki velvet kolač

Zašto takvo ime...
pa zato što sam malo preinačila red velvet biskvit tako da sam izostavila crvenu boju, malo pojačala kakaao i dodala kikiriki...




Ja sam prva kojoj nije jasno zašto amerikanci rade torte samo sa biskvitom i premazane ganache kremom ali ovaj, zapravo njihov, recept me i dalje oduševljava i ne bi se žalila da dobijem tortu koja je zapravo taj biskvit i prelivena ganache kremom...

Fino, sočno..mmmm


Recept:
180 g maslaca sobne temp
385 g šećera
3 jaja
4 žlice kakaa
1 žličica soli
375 ml mlijeka
310 g brašna
150 g mljevenih slanih kikirikija
1/2 šalice slanih kikirikija (cijelih)
1 prašak za pecivo
1 žlica jabučnog octa


1. Pećnica na 180°C.
2. Maslac+ šećer miksati 5 minuta. 
3.Na maloj brzini dodat jaja. 
4. Dodati kakao.
5. Sol dodat u mlijeko. 
6. U mješavinu na laganoj brzini u tri navrata dodat mlijeko, brašno i mljevene kikirikije. 
7. Pomiješat ocat i prašak za pecivo i brzo dodat u smjesu.
8. Umiješati cijele kikirikije u smjesu
9. Kalup za pečenje namastite i posipajte krušnim mrvicama ili obložite masnim papirom pa ulijte smjesu.
10. Pecite 30-45 minuta (provjeravajte čačkalicom)


Krema:
100 g čokolade
100 ml slatkog vrhnja za šlag
1. Čokoladu natrgajte na kockice, zalijte vrhnjem i stavite u mikrovalnu na 15 sekundi. Pomiješajte i ponavljajte postupak sa mikrovalnom sve dok se čokolada i vrhnje ne povežu u glatku smjesu. 
Ohlađeni kolač premažite ganache kremom i posipajte kikirikijima. 

Dobro ohladite i guštajte...

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)