srijeda, 25. ožujka 2015.

novi post (savjeti i trikovi za pečenje kolača)

Nekako se u zadnje vrijeme sve više ulovim kako mi se ništa ne da.
Kad su mi pričali da je lako kad se nema posao bit bloger, pa pisat, kuhati, kopati i čeprkati po vrtu, slikati i slično, tada sam samo odmahnula rukom i pomislila...mah... sve se stigne kad postoji volja.

Ne znam da li meni u zadnje vrijeme splašnjava moja volja ili jednostavno ne stignem sve što bih voljela no činjenično stanje je takvo da sam zapostavila blog i svoju kreativnost od kada radim.
Ne ću se sad žaliti kad sam se konačno zaposlila, pa makar bilo i na godinu dana na stručnom osposobljavanju, no da me zbilja izmori posao i još više od posla put, jednostavno ne mogu poreći.

No da se sad samo ne žalim i ne pišem žalopojkice htjedoh reći da sam napisala novi postić u kojem sam zapisala neka svoja iskustva pa ako želite bacite oko na nešto mojih savjeta i trikova za pečenje kolača objavljenih na stranicama Večernjeg lista.





Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)