subota, 28. veljače 2015.

beautiful day for beautiful cupcake...


mmmm... zebra cupcakes...

da ne duljim... recept za maffine sam uzela s coolinarike.
Samo sam zebra kolać strpala u košarice ...
no to nije sve






s obzirom da iako to odlično izgleda tijesto ispadne donekle suho... ipak je to čajni kolač...
da to malo ublažim napravila sam premaz za njih i ukrasila sam ih sa šlagom.

a premaz sam napravila od pola teglice marmelade od kupina, malo ruma i par žlica otopljenje čokolade za kuhanje...
isprobajte i vi ove jednostavne i efektne cupcakese :)






Broj komentara: 7:

  1. Super izgleda presjek i jako su mi lijepi ovi ukrasi od čokolade! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni su ti ispali.
    Jako si ih lijepo dekorirala a i presjek je predobar.

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, uh, ovo mi se jako, jako sviđa!!

    OdgovoriIzbriši
  4. So pretty, I love your chocolate decorations on top!

    OdgovoriIzbriši
  5. These are super beautiful!
    Very well done

    OdgovoriIzbriši
  6. baš su lijepi, sviđaju mi se ove papirnate košarice :)
    inače, i ja stalno trpam kolače u košarice :D

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)