petak, 28. ožujka 2014.

Linky party 4 (ovog puta sa slikama vaših postova)

Eto mogu se pohvaliti da ovog puta kada linknete svoj post ne že biti objavljen samo naslov već i slička...
linknut ću jedan svoj tek tolko da vidite o čemu pričam :)





Kaj se tiče pravila linkanja zapravo ih ni nema..
molila bih Vas samo da linkate određeni post a ne fejs stranice ili cijeli blog

Bilo bi lijepo da me pratite bilo na fejsu bilo tu na blogu,
i tu sa strane možete nać moj gumbić sa kodom koji vodi direktno na linky partije pa ako želite možete staviti na svoj blog kako bi i drugi znali doći i igrat se u budućnosti :)


Neka linkanje počne :)

Broj komentara: 11:

  1. evo dva linka od mene, i jedan i drugi su o šparogama, pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo link, malo fotografija sa putovanja! Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi put se susrećem sa ovakvom vrstom igrica i nadam se da sam sve uradila kako treba :)
    Prvi put sam i na ovom blogu i baš mi se dopada!
    Nadam se lepom druženju i hvala na pozivu!
    Pozdrav,
    Jelena

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja! ♥ Trenutno google neće da obradi moj zahtjev da pratim ovaj blog, ali pokušat ću kasnije :) Lijep mmm.... pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. evo dva linka i od mene , nadam se da nisam nešto zabljala
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na pozivu. Ide proljeće, možda se netko odluči napraviti SAKURU! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo uključih se i ja s jedim starim receptom, ali neopisivo dobrim. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majo,
    prvo da ti se zahvalim sto si odabrala moj blog, nadam se da nisam zakasnila sa igricom... ali mi treba pomoc da bih ucestvovala :(
    Ne znam kako da stavim link na tvoj blog...
    Mnogo pozdrava, Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Majo,
    prvo da ti se zahvalim sto si odabrala moj blog, nadam se da nisam zakasnila sa igricom... ali mi treba pomoc da bih ucestvovala :(
    Ne znam kako da stavim link na tvoj blog...
    Mnogo pozdrava, Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj put evo link o nagradnoj igri za buduće mladence... http://floriamablog.wordpress.com/2014/04/04/nagradna-igra-za-buduce-mladence/
    Hvala na pozivu! =)

    OdgovoriIzbriši
  11. Even if you feel that your complaints are warranted, you might want to think about not saying them out loud.
    Contrary to traditional face lifts, this one does not require
    any type of surgery to be performed and can be actually
    be summarized quite easily. FALSE - Most face lift techniques today will create a look which turns
    back the clock and should result in a degree of rejuvenation where
    you never look your age or older again.

    my web-site: Mommy_Makeover

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)