ponedjeljak, 15. listopada 2012.

diy.. reveri i narukvice za vjenčanje

Neama me previše na blogu jer kod mene traju pripreme za vjenčanje... pa sala , pa torta, pa muzika i milijun i pol drugih stvari koje treba obavit i riješit... uf uf...
uglavnom s obzirom da sam ja ovak dosta škrta a još i kreativna odlučila sam si sama napravit sve kaj god mogu i kaj budem stigla jer The D day je 15.12 pa nije da se ima previše vremena...

prva stvar koju sam napravila su narukvice i reveri za svatove.
treba mi ih oko 120 pa mi je za cijeli taj proces trebalo cca 6 sati
uspjela sam i poslikat i to jako loše jer je vani bilo zima a stol unutra je smeđi -.-
no zato bum se potrudila detaljno objašnjavat da olakšam svim ludim mladenkama ko što sam ja koje će si to same htjet radit :)

kao prvo morate kupit materijal.
ja sam izračunala da mi treba
24 m satenske trakice boje šampajca širine 2,5 cm (120*0,2 m)-u mbm-u 30 m je 21,50 kn
18 m zelene satenske trakice (to je za narukvice za žene... 60*0,3,)  široka 0,5 cm - isto kupljena u mbm-u . 30 m  košta 7 kn
e sad... kaj se ukrašavanja tiče to ide ovisno o vašoj temi... moja je bršljan i margarete...
bršljan u mbm-u platila 42 kune i bilo mi ja he taman za 120 komada
neke bijele ukrase sam tam isto platila 39 kn (njih je 144 komada u paketu)
a margarete sam dobila na poklon od tete cvjećarke..

naravno trebaju vam i dobre škare, obostrano ljepljiva traka i pištolj za vruće ljepilo.

Širu satensku traku izrežite na dužinu od 18-20 cm. ja sam se odlučila na 20 cm.
nakon kaj izrežete potrebnu količinu trakica sljedi ljepljenje.
Na polovicu stavite vruće ljepilo pa zaljepite jednu stranu i isto napravite sa drugom.

Dobijete ovak lijepu mašnu tj hrpu mašni :)


Sljedeći korak je izbrojati koliko imate muških gostiju a koliko ženskih.
Za muškarce na mašnice lijepite obostrano ljepljivu traku.
Preporučam rezati traku na isti širinu kao što je i mašna ili barem približno da je površina koja se lijepi za košulju veća jer budu tak bolje držale. i naravno koristite neke starije škare jer ćete nove uništit -.-
alternativa ovom koraku je ziherica ali je ovo jednostavnije a isto ne pada.
tu se na slici ne vidi najbolje ali nadam se da ste skužili...


Za žene se radi narukvica na način da se tanja satenska trakica reže na 30 cm duljine i lijepi na poleđinu mašnice.


i sad kreće ukrašavanje sa čime god želite...
ja sam prvo nalijepila par listića umjetnog bršljana


zatim ovog ukrasa za vjenčanja


prvobitno sam mislila da će takve i biti ali s obzirom da mi je teta cvjećarka poklonila mini margarete tad sam dodala i njih :)


i nakon samo par sati... imala sam dvije pune kutije... 
jednu za muške


i jednu za ženske...


i to je to...
napravi sam oli ti ga diy reveri i narukvice za svatove :)
i cijela stvar koštala je samo 109 kuna s time da sam patrone za pušku imala doma isto ko i obostrano ljepljivu traku..
s obzirom da se njihove cijene inaće kreću od nekih 5 kn po komadu mislim da se definitivno tak nešto isplati napravit doma :)

eto.. valjda bu ovo nekome pomoglo...
uskoro se javim s još kojim vjenčanim tutorijalom :)

i nekim boljim fotkama  jer su ove žali Bože :)


Broj komentara: 10:

  1. Aha, znači i ti se udaješ! E to je baš super, jedva čekam sve vidjeti i želim ti da sve stigneš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam znala da se udaješ.. čestitam! Baš mi je drago! I krasno si ovo napravila. Nadam se i fotkama s vjenčanja :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam, a kreativnost će ti sigurno pomoći da sve ne bude prestresno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je dobra ova ideja da žene imaju narukvice...sve je ispalo jako lijepo...
    Čestitke!!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Sav taj posao za samo 5 sati. Svaka čast. Prekrasno si to izvela. I ja ću isto većinu toga sama odraditi kad moj sin konačmno odluči kad će to biti. Jedna od ideja je isto narukvice, ali za muške i za ženske goste

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam ti na odluci i redovno ću pratiti pripreme. Narukvice su odlične.

    OdgovoriIzbriši
  7. odlično, isprobat cu ovo, bas sam tražila rever za kupit i komad je od 3 do 6 kn a meni treba oko 200 kom i mislim da je to malo puno :/, ali ovo je odlična zanimacija. hvala na savjetu ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. odlične su, definitivno se bacam na posao, tražila sam revere ovih dana i komad je od 3- 6 kn a meni treba oko 200 komada i malo mi je to puno dat. hvala na savjetu ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično !!! Bend za svadbe - http://visasila.com

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)