petak, 4. studenoga 2011.

just cake the cupcake izazov

Danas sam se ujutro probudila bez moje bedastije polovice :(  ...
i onak sva jadna... nisam znala kaj bi radila...pa  rekoh... aj da spečem cupcakese za izazov...

no to nije bilo samo tak jednostavno kak se čini...

evo za početak kaj je nastalo...


A sad slijedi pričica... kratka... bez brige :) 

Daklem jučer sam vidjela da se otvorio novi izazov na blogu http://justcakegirl.blogspot.com 


Zadatak je napravit cupcake omiljenoj boji.. moja omiljena boja je crvena, slijedu ju u stopu jedna ne boja a to je naravno crna... stoga sam ja krenula laganini sa pečenjem...
ispekla sam pola čokoladnih a pola crvenih ...receptić kasnije... e sad... kak pak ukrasit njih sa crvenim i crnim... reko nikaj od toga...moji pokušaji da dobijem crveni šlag završili su u rozim tonovima... a s crnim se nisam ni krenula trudit jer pojma nemam iskreno kaj bi trebala šutnut u šlagić da pocrni... nadam se da se niko ne bu srdil kaj su mi muffini crveni i crni a ukrašeni malo pastelnijim bojama... 



I onda sam krenula razmišljat kak da ja ukrasim svoje ''red velvet'' i crne mufinčeke... pa sam se sjetila jednog videa kaj sam nedavno gledala... pogledam ja njega ponovo i skužim... nemam ja takav vrhić s kojim se rade te lijepe ruže... pa sam malo razmišljala... i na kraju odlučila uzet fimo i napravit si svoj...

...da da...malo ludo... al je funkcioniralo savršeno... ovak zgleda to kaj sam si napravila :)








a kad sam krenula... nisam mogla stat..
namjera mi je bila poslat jednog za izazov... na kraju se nikak nisam mogla odlučit i poslala sam sve..
soriiiiiiiiiiiiii
zbilja se nisam nikak mogla odlučit...

ukratko recept:

''Crni ''
 1 i 1/2 šalice brašna
1 šalica šećera
1/2 šalice mlijeka
1/2 šalice ulja
2 jaja
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
2 naribane jabuke
4 žlice kakaa
puna šaka višnja izvađenih iz likera 
cimeta po želji

''Red velvet''
 1 i 1/2 šalice brašna
1 šalica šećera
1/2 šalice mlijeka
1/2 šalice ulja
2 jaja
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
2 naribane jabuke
crvena boja za kolaće ili neki crvni ekstrakt
puna šaka višnja izvađenih iz likera 

Sve sastojke pohičete u zdjelu izmiksate i punite košarice za muffine...jednostavnije ne može...
naravno da su ''isti'' recepti... opet napominjem... univerzalni recept za prsteke polizat...
i uspije uvijek i svima... čak i onima koji zaziru od pečenja kolača... vjerujete mi... ak mojoj teti uspije... onda nema osobe na svijetu kojoj to ne bi uspjelo :) 

a sad dvadesetak slikica tak da svima počnu curit sline :)








Ovo dvobojno mi je uspjelo sasvim slučajno... i oduševilo me...

























Kaj velite? su dobro ispali?
















Broj komentara: 18:

  1. Ja velim da ti nisi normalna (ne uzimaj k srcu, to je odmilja ;)) i da izgledaju fantastično! Kao oni neki mali sukulenti, ili kak se već zovu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalno...Baš imaš smisla za sređivanje stvarčica i aranžiranje..

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. znaci preljepo,kako bi mi sad jedan sjeo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. uuuuuuf, ovo izgled kao iz filma, kako da sad ja početnica nešto napravima, uffff :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma daj, sad sam u bedu. Ovo izgleda savršeno. I ja htjela s plavim na izazov, a sad kad vidim tvoje, bolje da se i ne pojavljujem jer nemam šanse...he he
    Svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo zaista izgleda odlično!Bravooooo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično izgledaju muffini! Pravo šarenilo na tanjuru!:) ugodna ti večer draga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo sam mislila da su umjetni, a onda - svaka čast draga moja, tako su mljac, mogla bih ih sve odjednom pojesti (hvala na receptu) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni su djelovali "umjetno", ali to kod tebe ne prolazi. Čestitke. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Dva puta sam gledala da uočim razliku između jestivih i fimo ideja. Jesam shvatila-svi su za pojesti i izgledaju fantastično. Prehrambene boje u prahu možeš kupiti u bombonijeri Biskvit u ZG-u. Praškaste su i ima crna-zbilja crna ako je staviš na dva vrha noža.....Idem još malo proučavati dekoracije-možda bi probala i sama.

    OdgovoriIzbriši
  11. ahahahahah... daklem...
    kao prvo hvala svima na ljepim komentarima...
    a kaj se fima tiće od njega je napravljen samo ovaj gore pimplek... dakle stvarčica pomoću koje sam ukrašavala cupcakiće... slikice cupcakesa su prave tj ... oni su pravi... čokoladni s višnjama i ukrašeni obojanim šlagom... eto... nadam se da smo se sad razmili :)

    OdgovoriIzbriši
  12. omg, kolačići su fenofenofenofenomenalni!!!!! Želim ih sve! I neće mi smetat što ću biti ufufljana od šlaga.. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Uaauuu!!!!Neznam di bi pogledala, prekrasni su ti kolačići,sretno!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. OYAOY! Φαίνονται γευστικότατα!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Evo mene napokon ovdje :)) priča mi je fantastična, oduševljena sam kako si si sama napravila ovaj tip za rađenje latica (note:I want one) !!! Acupcakesi? Izgledaju nestvarno! Fantastično, predobro ti ovo ide, još od prošlog natjecanja sam oduševljena tvojim uratcima! Večeras idu u album :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)