subota, 2. studenoga 2013.

Macarons od oraha

konačno je uspjelo... dakle moguće je... napraviti ih sa orasima umjesto badema... :)



Ovog puta radila sam prema ovom receptu:

I zadovoljna sam ishodom...
Samo da napomenem nisam dodavala nikakvu boju... oni su ovakvi smeđi zbog oraha...

Punila sam im ganacheom od noisette čokolade i ruma...
a poklonit ću ih seki... nije dobila tortu za rođendan pa ću ju sutra iznenadit zdjelom punom macaronsa :)





Broj komentara: 5:

  1. Prekrasno su ti ispali! Sviđa mi se kaj nisi stavljala boju, super je ova koju puste sami orasi.
    I ja si već neko vrijeme planiram radit ih s orasima, sad imam još jedan poticaj više:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, mogu samo zamisliti kako su krasni s tom kombinacijom okusa. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! Hvala na povjerenju :) Super izgledaju! Moja pecnica nikako ne voli macaronse pa ih ni ne radim, al u maminoj uspiju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravila sam ih s bademom,nisam bas neki ljubitelj ali me jako interesuje okus istih s orasima !!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)