ponedjeljak, 24. listopada 2011.

tutorial.. aranžman za Sisvete

Još malo i Sisvete su...
s obzirom da je situacija tava kakva je i malo tko si može priuštiti veliki lijepi aranžman koji koša od 300 kuna dalje... a sam vam odlučila pokazati kako vrlo jednostavno i za relativno malo novca možete složiti buket kjeg bi inaće platili oko 500 kuna.

daklem... umjetno cvijeće kupljeno je u mbm-u u Stupniku.
Sve kaj sam koristila vidi se na slici ispod


 a evo i cjenik:
 buketa crvenih ruža  (2 komada)  57,80 kn
 buketa bijelih ruža (2 komada) 57,80 kn
umjetna gipsofila (2 komada) 13,80 kn
monstera list (2 komada) 12,20 kn
umjetno zelenilo 23,20
2 cvječarske spužve (kupljenje u poljoapoteci jer smo u mbm-u zaboravili) 10 kn
anđeli (reciklirano sa starog aranžmana) 0 kn

UKUPNO: 174,80 kn

Inaće kupovali smo ovakve bukete bijele i crvene... ti buketi su super jer iz njih dobijete  desetak ruža i još zelenjave... toplo preporučam ne kupovat cvijeće po komadu jer budete bankrotirali :)

Pošto sam radila poveći buke... dugaćak oko 1,4 metra u teglu za balkonsko cvijeće stavila sam vreću za smeće, tata mi je zmiksal malo sipine sa cementom i u to smo uronili spužve... Taj korak možete slobodno preskoćit i koristi one kupovne posude... al kod nas baš puše vjetar ovih dana pa sam htijela da bude teško da ne odleti.


Prvi korak je u spužvu popikat zelenjavu. Ja sam iskoristila sve kaj sam imala.. prvo sam zapiknula ona dva velika lista sa desne i lijeve strane i zatim sve ostalo.. a toga je bilo poprilično.
Ja volim da je sve simetrično pa sam tak i pikala zelejavu :)


meni se iskreno i ovak samo sa zelejavom dopal..


Nakon zelenjave popikate cvijeće... u mom slučaju crvene i bijele ruže...
ja sam ih naravno pikala smetrično ali to je samo moj opsesivno kompulzivni poremečaj )


u  sredini buketa nema cvijeta jer sam ostavla mjesto za anđeleke


Na kraju su još dodane ove bijele bobice (umjetna gipsofila)  i anđeleki


Evo njih slatkih u sredini :)


I to je to
veliki buket od tridesetak ruža za 175 kuna i pola sata vemena



i jedan pogled odostraga za kraj :)


Eto... nam se da vam se dopada... i da ćete se odvažiti i sami slagati svoje aranžmane ...

Broj komentara: 12:

  1. Da znaš da sam i sama razmišljala o tako nečemu, ali ove godine nisam na vrijeme otišla do mbm, a kod mene toga baš i nema za kupiti po povoljnoj cijeni,
    izgleda odlično, a i ušteda je golema:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo lepo, iako ni žive ruže sad nisu nešto preskupe, ali svakako dobra cijena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepi i cijenom pristupačni aranžmani:) Odlična ideja! Pozzzdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Precizno si nam opisala kako napraviti aranžman, a konačni rezultat je čista petica.No kako ne volim umjetno cvijeće probat ću ovu tvoju ideju iskoristiti sa prirodnim cvijećem i ostalim raslinjem kojim obiluje ova krasna jesen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš je dobar aranžman. Ma i mi svake godine radimo same aranžmane za sisvete, samo što kombiniramo umjetne ruže s živim zelenilom i radimo aranžmane neposredno pred praznik.

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno je predivan, poseban i uopće ne izgleda kao da je umjetan.

    OdgovoriIzbriši
  7. Supr! A anđeleki mu daju ono nešto! Ili su tvoj vragolasti potpis ;) Pardon - anđeoski ;;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko zna, zna. Vidi se ko je rođen darovit i svestran.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno! I ja se spreman na isti korak, samo kod nas na žalost nema mbm-a, pa sam još u potrazi gdje nabaviti jeftino cvijeće

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)