srijeda, 30. ožujka 2011.

Majca za moju Vanjušku...

Gledala sam nekaj po netu i sjetila sam se da imam malo platna kaj mi je ostalo od šivanja pregača... pa da se ne hiti odlučila sam seki napravit majčicu...
Za to mi je trebalo platno, škare, majca (po mogućnosti broj prevelika da se ne mora ostavljat dodatan rub), šivaća mašina i pegla koju naravno nisam slikala, jer ne bi ja bila ja da se odma sjetim slikat ve kaj mi treba.

Platno sam prvo prepolovila na pola i onda još jednom na pola...


I majcu prepolovljenu na pol sam stavila na platno. Majca je velika ko platno, al i tak mi je služila samo ko orijentacija pa nije bilo bitno... ocrtala sam ju na platnu....


Onda sam krenula rezat... sa strane sam odrezala po crti koju sam si nacrtala. a kaj se tiče dijela za ruke i vrat to sam odokativno reznula... tak da mi je za vrat gore ostalo oko 4 cm...


Ovak ispadne kad se rastvori...


Stranice kroz koje će se provuć ruke treba zarubit... najbolje je napravit dupli rubek koji se zapegla i onda zašije (postupak ponovit na sva četiri ruba)...


tu sam ga zapeglala


Na ovoj slici se vidi jedna strana koja je zapeglana i ove crvene crte su tu čisto da vidite di se treba porubit... (naravno to treba napravit i sa druge strane...)


kad se to sve zapegla, puno je lakše rubit a i ne treba se mučit sa izmicanjem svih silnih špenadlica koje bi inaće umjesto toga koristili...


Porubljena platna okrenemo tak da lice stavimo na lice i zašijemo strane ko što je sa crvenim crtama označeno na slici...


Sad sredimo donji rub... zapeglamo ga i zašijemo...


sad zgleda ovak...


Za oko vrata ja sam se odlučila za trakicu...
Odrezala sam dvije trake od cca 1 m i široke 5 cm...


Prvo sam ih spojila da dobijem jednu dugačku traku...


Onda sam ju stavila na pola i zašila po dužini...


Kad sam došla do kraja stisnula sam trakicu ko što je prikatano na slici (da šav bude na sredini jedne strane)


i onda sam to zašila...


Ta trakica se mora okrenut da se ne bi vidli šavovi... za to je ko stvorena kuhača... Kraj trakice koji smo zašili stavimo na vrh kuhače i krenemo platno povlačit prema dolje...


Kad povučemo sve dobijemo ovo prikazano na slici. Da bi trakicu okrenuli trebamo primit onaj zašiveni kraj i povuč u smjeru strelice, dok ovo kaj je naborano povlačimo u drugu stranu...


Da bi lijepo zgledala ju zapeglamo i zašijemo i onaj drugi kraj...


Za kraj tu trakicu zašijemo na majcu...


 I to je to... 


Odoh sad napravit nekaj s čime ću ukrasit majcu...

Nadam se da vam se dopada...

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)