četvrtak, 24. travnja 2014.

DIY ploča za igru

Moj malac lud je za stvarima koje se vrte, otvaraju, klikaju i slično...obožava otvarat i zatvarat vrata, proučavati pante, ciferšluse, vrtit kotačiće na svemu i svačemu pa sam došla na ideju da mu sve takve stvarčice stavim na jednu ploču...i evo je...

Nakon što sam malo prošvrljala po internetu, ispalo je da nisam jedina kojoj je tako nešto palo na pamet...

ali nisam ni mislila patentirat ideju pa nema veze...
ako vas zanima googlajte busy board pa budete vidjeli kaj svašta ima...

Moram se pohvaliti da je ova ploča od početka do kraja samo i isključivo mojih ruku djelo... u većini ovakvih projekata pomogle mi otac no sad ga nije bilo pa nije bilo druge nego uzet ubodnu pilu, bušilicu, brusni papir, kist, boje, par šerafa, zanimljivih stvarčica i primit se posla...

Izrada je išla ovako:

1. Dasku koju ste odabrali ispilite na veličinu i oblik koji želite.
2. Nacrtajte linije koje ćete izrezati van (ako želite staviti djetetu šerafić koji tada može pomicati tim ''hodnicima'')
3. Pomoću bušilice i ubodne pile ispilite van ''hodnike'' -bušilica vam treba kako bi izbušili rupu u koju ćete staviti list ubodne pile i od tamo krenuti... potrebno je izbušiti rupu na početku i kraju svake linije-na mojoj ploči to je bilo 8 rupa.
4.brusnim papirom izbrusite sve rubove
5. obojite ploču (ova je bojana običnim akrilnim bojama)
6. na ploču stavite sve što mislite da bi vašem djetetu bilo zanimljivo.- Ja sam prekopala podrum i pokupila sve zanimljivo no isto možete napravti i u željezari :)
Ja sam stavila feder, dvoja vratašca (jedna su i svirala kada su se otvorila ali s obzirom da se toga bojao onda je to maknuto...inače uzela sam mehanizam iz čestitke koja svira i montirala ispod slike na ploču tako da je sviralo kod otvaranja vrata), kotačiće od rola, prekidač za svjetlo, vodilicu za vrata i jednu vješalicu.
Važno je da kod montiranja stvari koje želite da se vrte ne stegnete do kraja jer će tada ikakva vrtnja i pokret biti onemogućeni, takođet u feder je preporučljivo staviti flaks kako bi se ograničilo rastezanje i spriječile eventualne ozljede.
7. Montirajte ploču na zid ili gdje god želite. Moja je ovješena na radijator pomoću jakog ribičkog flaksa.
8.  Pustite dijete da uživa :)



Radite li i vi svojoj djeci igračke?

Još samo za kraj želim reći da konačno ponovno imam fotoaparat pa očekujte puno više postova od mene u budućnosti :)









3 komentara:

  1. Ajmeeee!!!! Ovo radim ovaj tjedan obavezno! Imam jednog malog istrazivaca koji ce biti odusevljen ovim :) hvala za ideju

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuuu kak je već veliki.
    Moja je isto u toj fazi sad. Super je ploča, bravo ti, kolko vidim, nema čega nema na toj ploči.
    Radujem se tvojim novim postovima. :d

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je ploča, mi nikako da je napravimo, a baš mi je to fora i kontam da je klincima zakon! :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)