petak, 20. veljače 2015.

Muffini za prsteke polizat :)

Pročitala sam danas hrpu blogova od kojih je barem 20% iz nekog čudnog razloga imalo slike kolača...
Otvorili su mi apetit i to kak...
Nisam mogla izdržat a da nekaj ne zmiksam...

I dalje se ne držim recpata nego izmišljam svoje i radim po svom... nemrem si pomoć

Za ove muffine trebalo mi je:
1 šalica brašna
1 šalica šećera
1/2 šalice mlijeka
1/2 šalice ulja
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
2 naribane jabuke

Poznato? Taj biskvit moj je najbolji prijatelj i baza za skoro sve kolače.
Neki dan je bio kolać od kupina na istu šemu

Da ne bi bili obični u tu osnovnu smjesu sam ubacila još malo cimeta, na kockice nasjeckanu čokoladu i malo kakaa

Krema je afkors od dva pudinga, mlijeka i šlaga...klasika..
Ispala su mi 24 muffina pa da ne budu svi isti... malo sam se igrala...

Upoznajte najobičnijeg muffina


Muffina sa kremom lagano posipanog  čokoladom


I za kraj kaloričnu bombicu... Muffin sa kremom od vanilije i šlagom lagano posipan sa čokoladom...


Pa ti sad budi mršav... 
Kej ne da su slatki? Pa ko bi im odolio... 

Broj komentara: 10:

  1. jao koliko ja volim muffine.. ovi super izgledaju, jedva čekam da odem u London da probam one prave engleske u svim varijacijama, kažu da Englezi imaju neke tajne u spravljanju i da ih je teško nadmašiti..

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjerojatno Englezi imaju neke kik esss recepte i ziher su mrak muffini... al kaj buš kad ih mi ne znamo... bumo si samo zmučkali nekaj za prvu silu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. je je, i ja sam se s njima zarazila i baš se spremam ih peći... he he
    A tvoji izgkedaju odlično

    OdgovoriIzbriši
  4. mljac. .da su mi bar sad ovdje pa da ih pojedem. .kak su prekrasni, a vjerujem i fini. .

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme ja danas cijeli dan mislim kako mi se baš jedu muffini.. A praznik je, dućan ne radi, nemam jabuke da spremim ove tvoje :(

    OdgovoriIzbriši
  6. mislim da sam našla idealni paket dodataka za tvoj blog od kojih ti mogu napraviti potpuno unique dizajn, jesi za?? naravno, u to bih uklopila tvoj novi unique pečat, njega ne bih mijenjala

    OdgovoriIzbriši
  7. AAAjme kako fino izgledaju! Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I love anything chocolate!
    ~Jo

    OdgovoriIzbriši
  9. These look marvelous! Thanks for sharing!
    XoXoXo
    Joy

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)