srijeda, 26. ožujka 2014.

platforma za cipelu od fondanta...video tutorial

Evo i nakon dugo dugo vremena moj drugi video :)

Pogledajte kako jako jednostavno napraviti platformu pomoću koje možete raditi cipele od fondanta :)

nacrt je tu:



a evo i video :)


još nisam stigla snimiti kako sam ja napravila svoju cipelicu od fondanta koju sam upotrijebila na Deinoj torti (a to je ova tu)...al budem već i to :)



no zato možete pogledati ove super videiće koji su meni stvarno pomogli :)








jeste se i vi ikad upustili u izradu tak neke dekoracije i kakvi su vaši dojmovi?



4 komentara:

  1. još nisam, mislim da ću još neko vrijeme gledati kako tebi ide :) i uživati bez nerviranja

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. ne znam koji je problem ali sad sam provjerila moj radi... dakle kliknete na play na prozorčiću koji se nalazi ispod slike (gdje piše evo i video).

      Izbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)