nedjelja, 27. studenoga 2011.

vjenčić za vujču i vujnu

Mislila sam da sam neki dan napravila zadnjeg... al nisam...
Danas je vujna užicarila da joj napravim jednoga...

i nastalo je ovo...
malo bora, kuglica dvije,  orasi, češeri, zlatnog spreja,,, malo umjetnog spreja i evogac...

pol čukice ak i tolko potrošenog vremena za vjenčić


i jedna prigodna i jako lijepa pjesmica...





Broj komentara: 5:

  1. Baš je dobar! Joj, ja sam samo baki napravila i skroz sam si ljenjikava..

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepi!
    Svega pomalo, ničeg previše, a ujna ga presretna vješa na vrata i sve mi se čini da ni ovo nije zadnji kojeg ćeš raditi ove godine!
    pozzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo, a i pjesmica je odličam izbor

    OdgovoriIzbriši
  4. a pogodi me s pjesmom
    ja na vratima još nemam ništa,ali važno da stalno okrećem po internetu i svaki dan imam novu ideju,sve mi se čini da od puno ideja ništa da na kraju budem imala klasičnjaka
    meni je ovaj lijep i topao

    OdgovoriIzbriši
  5. A kad se sjetim da ja zadnjih 11 (da, jedanaest) godine na stolu imam kupovni adventski vjenčić dođe mi da si udarim pljusku... a žena za pola sata složi savršenstvo.... ahhhhhhh, i hate myself.....

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)