petak, 24. veljače 2012.

painting cakes...

jos jedan kisni dan... jos jedan dan za igranje sa vodenim bojicama...

prvo sam ih morala oprat jer su bile fejst hartave :)



imala sam neopisivu potrebu crtkarat i slikarat hranu... tocnije ulovila me neka cake i cupcakemanije...

ovo bi bila jogurt torta sa jagodama :)


Cheesecake sa borovnicama....


e ovo... ovo nisam jela godinama i danas u ducanu nisam mogla odoljet... morala sam ih kupit...
 mini dickmanssici :)


a za kraj... cupcakesici...







Broj komentara: 8:

  1. Šećer na kraju najbolje izgleda! Kak si ti to prala bojice, sve ih jednostavno uronila u vodu? Pa jel se onda ne tope brzo ili raspadnu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. morala sam ih isprat u umivaoniku ispod mlaza vode jer su izgledale ko da imam samo sivu boju :) malo se jesu otopile ali nista drasticno

      Izbriši
  2. E pa sad sam gladna i željna bojica :P

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. wow! Odlično. Da nisi rekla nikad nebi pogodila da su to sve vodene boje :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove fotke su FATASTIčNE!!! Posebno mi se sviđaju cupcakesi!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...
      imala sam najbolju namjeru i probala sam cak nacrtat onu tvoju predivnu tortu koja me podsjeca na djecje sosice ali nazalost nisam uspjela...to cu morat probat ponovno nakon kaj se malo jos spraksam :)

      Izbriši
  5. Now these are some really amazing watercolor painting..
    Thanks for linking up at Friday fun party..
    Love
    Hani
    Http://craftionary.net

    OdgovoriIzbriši
  6. These are darling. I've painted cupcakes but I like this, too. Best wishes, linda

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)