subota, 24. rujna 2011.

Ogledalo ogledalce moje

Kak ide ono... ogledalo ogledalce moje, reci, najljepši u ovoj zemlji tko je...

hehehehehe....moje ne govori ali i bez toga je kik essss...

namučila sam se iskreno s njim... dok sam nabrala šibe, sve to pokeljala, farbala,  dočekala  špigeljček, pa to keljala jedno za drugo... ufff...
i sad si ja to krenem postavljat i ni za boga nać kukicu... aj nađem kukicu pa onda naravno nema tiple... al malo kopanja po penici i našla se i ta nesretna dvanajstica ... a dalje znate kak to ide... bušilica u rukice... seka drži usisavać, ja bušim, zabijam tiplu prigodno s jednim od kamena iz sobe jer sam zaboravila čekić a od najž do penice je previše štengi... onda  malo daj digni daj spusti daj malo ljevo pa malo desno i špigeljček je sjel na svoje mjesto :)





Nisam se željela ko sve one klinkice slikat u špiglu al sam eto igrom slučaja upala u kadar jerbo nije moguće ufotkat ga od napred a da zbegnem uslikavanje same sebe... 
ak nikaj drugo bar sam mutna pa se tješim :)

inaće ispod još fali radiator... al i to bu uskoro :) kad ga pošmirglam i pošpricam







Broj komentara: 18:

  1. woooow
    ...mogu ti reć da je ideja vrlo zanimljiva i bilo je prilično posla oko svega...asocira me na sunce i ja vidim ove grančice obojane u žuto :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. odlična ideja, a bogami vjerujem i puno muke s tim ogledalom, ali vrijedilo je truda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično!Kao iz nekog časopisa.I savršeno se uklapa!Pozdravi seku :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridružujem se Sanji, djeluje kao sunce, ako imaš namjeru dati mu ime ond aneka to bude Sunce djever i Neva nevičica, tako bih vas složila u par, čestitke na blogu i svim kreacijama. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao i uvijek, vrlo maštovito i prekrasno, stvarno si puna dobrih ideja:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ogledalo izgleda fantastično!!! Puno muke, ali vrijedilo je truda, stvarno dobar rad...

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo, super si ti to odradila.
    Ogledalo je svjetsko...

    OdgovoriIzbriši
  8. Je, i meni je ogledalo ogledalce bas interesantno. Vec sam ga pet puta pogledala ispocetka. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja sam draga mišljenja isto kao i Sanja i Villa Loredana, da bi malo žute boje na grančicama bila točka na i za sunčeko.
    I onda na krevetu 2-3 mala vanjkušeka (crveni, žuti, bijeli) nebi bilo loše :)).... Ak ti se ideja sviđa ja ti naheklam jedan samo mi javi koje dimenzije.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam na krevetu hrpu malih vanjkušeka, s moram si sašit jastućnice jasno mi je to... samo kad kupim platno....već sam si zagledala neko u Kiki :).. a grančive oko ogladala su zlatne kaj se možda na slikici ne vidi najbolje ... da su žute nikak mi ne bi pasale... al hvala na idejama... drago mi je da vas moji postovi navode na razmišljanje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oduševljena sam ogledalom! Izgleda fenomenalno! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Opis rada je majstorski,rezultat vrhunski uz pomagače inače znaš priču o razbijenom ogledalu i 7 godina. Uh, sva sreća da ti je imao tko asistirati. Jastučići su dobra ideja-hm?prugasto ili zlatno?

    OdgovoriIzbriši
  13. Čovječe, super ti je ovo! i jako se dobro uklapa u novi izgled sobe :)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  14. This looks great!

    Jenny
    www.simcoestreet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. koja ideja!!!! bravo :)))) odlicno je ispalo...padam u iskusenje napraviti jedno...kad uspijem naci vremena :(

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)