srijeda, 12. veljače 2014.

keksi za valentinovo


Evo jedna ideja za Valentinovo... idealna kao poklon...
i moji keksići će završit upravo tako...kao poklon no o tome za koji dan :)












Fini keksi

recept za kekse je moj dobar stari i provjereni koji visi na coolinarici već neko vrijeme:


no sada mi nije bila potrebna ta količina pa sam smanjila sastojke:

175 g mekog brašna
75 g oštrog brašna
75 g šećera u prahu
1 jaje
125 g maslaca ili margarina sobne temp.
1/4 praška za pecivo tj. odokativno sipnite malo praška
mrva soli
1 vanili šećer
malo naribane korice limuna

Omjeste tijesto, razvaljajte na debljinu cca 3 mm i režite oblike koje želite. Ja sam rezala pravokutnike 6x5 cm i dobila sam oko 90 komada tj kad se spoje (ako ih želite spojiti) dobijete četrdesetak keksa.
Pecite na 170°C nekoliko minuta. Gotovi su kada po rubovima dobiju lagano zlatnu boju. Izvadite ih van iz pečnice i odmah ih vadite i iz pleha da zaustavite pečenje. Ohladite pa punite po želji.

Ja sam svoje punila ganacheom od bijele čokolade, noisette i gorke čokolade te sa marmeladom od breskvi i kupina.

Ukras
Ukrasila sam ih icingom. Recept sam pronašla na coolinarici: http://www.coolinarika.com/recept/kraljevska-glazura-ili-royal-icing/

a meni je bilo potrebno:
 350 g šećera u prahu
2 bjelanjka
par kapi limunovog soka
par kapi ekstrakta vanilije 
i naravno boja u gelu




kaj se ukrašavanja tiče nije zgorega pogledati ove videiće:










Ja sam svoje bojala i ručno tj kistovima i razrijeđenim gel bojama...no to naravno ne morate...

eto meni je ovo bilo jako zabavno i nadam se da će isto tako biti i vama ukoliko se odlučite probati :)






Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. a to je da ne budu svi na engleskom :) još bolji mi je tak te imam rad :)
      misim da bude taj hit :) hehehhe

      Izbriši
  2. Super su ti keksići, fora....:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan poklon i lijepo si ih ukrasila. Ne znam je li onaj "bee mine" neka interna fora ili greška, budući da se piše be mine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam ja kak se piše :) bee mine je ko pčelica...
      googlajte pa ćete vidjeti :)

      Izbriši
    2. Be mine je klasična valentinovska poruka pa mi zato nije ni palo na pamet da keksić poručuje "pčelica moja" :-)

      Izbriši
  4. Baš su fora. Kušni me... lol

    OdgovoriIzbriši
  5. Be mine je klasična valentinovska poruka pa mi zato nije ni palo na pamet da keksić poručuje "pčelica moja" :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatki su :) Svaka čast! Onaj "Tak te imam rad" kao slagalica je super ideja!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)