nedjelja, 28. travnja 2013.

Oslikani zid

Kak se laganini radovi preureženja kod nas bliže kraju tak je na red došlo oslikavanje zida u našoj spavačoj sobi...
nakon puno razmišljanja odluka je pala na žirafe...
Na netu sam pronašla sliku žirafa koje smi se dopadaju a to bi bila ova...

slika je zatim obrađena u programu pop art studio
i nastalo je ovo...


uz pomoć projektora slika je osvanula na našem zidu u povećim dimenzijama...
nešto je manja od 2x3 m točnije 160x280 cm



Za sliku sam koristila jupolovu bijelu boju za zid i ljubičasti te crni pigment... 
i za 6 sati slikica je bila gotova :)
doduše fotka je malo mutnasta ali kaj je tu je :)
bum bolje ufotkala drugi put :)

kej ne da je kul? :)





Broj komentara: 8:

  1. ne da je kul, nego nestvarno dobro!
    ovako nešto nisam vidila u svom životu (koji, btw, nije ni toliko kratak) fantastičan rad, čestitke!
    i mislila sam se di si ti i što je sa link partijem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što sam napisala u jednom postu imam sad dosta drugih preokupacija pa baš i ne stignem blogat a od linkanja sam nažalost odustala zato što samo jean linki parti može biti besplatan preko tog provajderića dok se ostalo mora plačati... a s obzirom da je odaziv bio jako slab onda mi se nikak ne isplati plaćati... ko zna... možda jednog dana...
      nekak si sve mislim da je to razlog zakaj kod nas njih i nema -.-

      Izbriši
    2. možemo se udružiti, ako želiš :)

      Izbriši
    3. Iskreno da nemam još par dana do termina poroda i bi ali ovak ne znam dal ču kad mi bebać dođe imat vremena za ikaj a kamoli blog -.-

      Izbriši
    4. ispričavam se zbog pravopisnih grešaka... čćšđž sva ta slova mi uopće ne pišu na tipkovnici nego ih svaki put napikavam a kak brzo pišem uvijek nekaj krivo -.-

      Izbriši
  2. wow!!! Prepredivno! Prekul je! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovako nešto dobro diy nisam vidjela dugo dugo oO Ovo je takva inspiracija, nevjerojatno. Projektor ste posudili pa u sobi uključili, ne?

    Osupnuta sam koliko je spoj boja lijep i kako si to dobro izvela. Kumče treba nešto ovakvo i ovo mi je baš dalo vjetar u leđa da osmislim nešto ovako dvobojno.

    Vanserijski, zaista, bebica će biti oduševljena u kakvo gnijezdo stiže <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bome i ja ovak dobar komentar dugo nisam vidjela :)
      Projektor muž koristi na poslu pa smo ga posudili, i iako sam se bojala da je soba od 4 metra širine pramala i da žu morat to nekak u djelove stavit, prevarila sam se jer je projektor uspio projicirat aman taman veličinu slike na zid :)

      kaj se boja tiće cijela soba nam je u ljubičastim tonovima pa sam tak podesila boje u pop art studiu i iskreno iako sam ju ja crtala i mene još uvijek oduševljava kak je dobro zapravo ispalo :)
      a da...to je u našoj spavaćoj sobi...bebačeva još nije gotova ali uskoro će i kod njega osvanut svašta na zidu...neka slikica baš direktno na zidu, slike koje sam već prethodno slikala na platnima i zelene pruge na stropu... uf kolko još posla... a samo još 5 dana do termina :)

      Izbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)