nedjelja, 2. veljače 2014.

Deina tortica


Na bratičevu želju za 18. rođendan njegove djevojke napravila sam tortu od jagoda...
rekli su mi da voli štikle pa sam se i po tom pitanju potrudila...

a ispalo je ovo (više sličica na kraju posta):






Što se recepta tiče evo i njega...

za manju tortu na vrhu (promjera 16 cm) biskvit:
3 jaja
10 žlica šećera
15 žlica brašna
1 dl ulja
2 dl mlijeka
1 prašak za pecivo

To se sve stavi u zdjelu i izmiksa. Pekla sam svaki biskvit zasebno i ispalo mi ih je 6 (jedan smo pojeli jer mi je bio previše) i u zadnji sam dodala malo nesquika pa je jedan ispao čokoladni.

Za veću tortu ista stvar samo sam malo umnožila sastojke...
za 5 velikih biskvita (promjer 26 cm) bilo mi je potrebno:


4 jaja (velika)

15 žlica šećera
22 žlice brašna
1,5 dl ulja
3 dl mlijeka
1 i pol prašak za pecivo... 

i tu sam u zadnji umiješala nesquik pa je ispao i jedan tamni biskvit... njega sam kod slaganja stavila u sredinu :)

Krema (za obje torte):
2 dl slatkog vrhnja
8 dl mlijeka
8 žlica šećera
4 pudinga od vanilije
sjemenke 2 mahune vanilije.
i još
3 dl slatkog vrhnja za šlag (izrađen šlag-mekano a ne tvrdo!!!)


Slatko vrhnje i 6 dl mlijeka zajedno sa sjemenkama mahune vanilije stavite kuhati. Kad zakipi ukuhajte puding pomiješan sa ostatkom mlijeka i šećerom. Kuhajte minutu dvije, prebacite u drugu posudu, na vrh stavite prozirnu foliju kako se ne bi stvorila korica i ostavite da se ohladi. Kada vam je krema mrvu toplija od sobne temperature, tada ju izmiksajte i u tako izmiksanu kremu umiksajte još i izrađen šlag.
Pripazite da ne misksate predugo jer će vam se krema stvrdnut i postati masna (zbog slatkog vrhnja u njoj).


Ganache od vanilije
250 g bijele čokolade 
100 ml slatkog vrhnja za šlag
500 g maslaca

Čokoladu narežite na malene komadiće, prelijte ju slatkim vrhnjem i stavite maslac. sve otapajte u mikrovalnoj cca 1,5 minute, s time da svakih 15-20 sec izvadite van i promiješate. Možda će vam se sve povezati prije a možda će vam trebati i malo više od 1,5 minute.
Ako nemate mikrovalnu tada zagrijte vrhnje do vrenja u lončići i to prelijte preko čokolade i maslaca. Pustite par minuta i tada miješate dok se sve ne otopi.


Za tortu je potrebno još:
1/2 šalice zaslađenog čaja za premazivanje biskvita
marmelada ili džem od jagode

500 g jagoda


Slaganje torte:

biskvit namočimo čajem, premažemo džemom, stavimo sloj kreme, poslažemo jagode, prelijemo sa 1-2 žlice ganachea od bijele čokolade i ponavljamo postupak. (ja sam za obje koristila obruč za torte kako bi mi bile ravne).
Meni je svaka torta imala 4 sloja kreme pa sam si unaprijed podjelila kremu kako bi je imala dovoljno za obje torte.





Ova količina ganachea meni je bila dovoljna i za premazivanje kompletne malene torte izvana jer sam ju ukrasila fondantom, ukoliko ćete raditi tortu pa samo premazati šlagom tada vam je dovoljno da stavite 100 g bijele čokolade i 50 ml vrhnja (maslac možete i izbaciti).
Inaće za donju tortu bilo mi je potrebno 2 dl slatkog vrhnja kako bih napravila ove volančiće...tako da bi za cijelu tortu bilo potrebno cca 4 dl ako ne i pola litre (bolje da je više neg da sfali )


Cipelu koja je na vrhu radila sam dva tjedna ranije jer joj je desetak dana trebalo da se posuši... video za ovo ne ću staviti jer ih ima raznih i pogledala sam brojne pa napravila nešto po svom vlastitom nahođenju...

i to je to...






i za kraj moja prva cipelica...



kaj velite?



Broj komentara: 7:

  1. Cipelica i kompletna torta su genijalne :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. koliko je tu posla bilo, i planiranja i rad unaprijed! nemam riječi za tvoj rad, osim BRAVO! izgleda fenomenalno, vjerujem da je i ukusna, boje prekrasne, cipela - kao prava!
    koji ti portfolio imaš....

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)