četvrtak, 3. studenoga 2011.

Čoko-koko muffinček

Moja bedastija polovica provela je kod mene 4 dana... pa je svaki dan dobil i fini kolaček...
jedan dan bili su muffinčeki... i to ne obični...
već od čokolade i kokosa...
mmm... za prsteke polizat...


Volim ih jer kad se prepolove u sredini imaju bijelu sredinu...


Evo i recept...(klasika)

za čokoladni dio:
1 i 1/2 šalice brašna
1 šalica šećera
1/2 šalice mlijeka
1/2 šalice ulja
2 jaja
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
2 naribane jabuke
2 žlice kakaa

svepohitat u zdjelu  i izmiksat

Za kokos dio:
1 dl mlijeka 
100 g kokosa

mlijeko stavite da zakipi u onda usipate kokos unutra...ako vam je malo prerijetko dodajte još trunku kokosa.

U košarice za muffine prvo ulijete 1 žlicu crniga, onda stavite u središte malo kokosa i zalijete sa još jednom žlicom crnog dijela tijesta... vrlo jednostavno... brzo gotovo a jako jako fino i sočno...

ako duže vrijeme pratite moj blogić i moje recepte zasigurno ste primjetili da mi je ovaj gore receptić za crno tijesto moja baza za sve...''Bog i batina'' :)
ako ste probali išta speć ... onda znate i razlog :)

pozdrav





Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)