četvrtak, 3. studenoga 2011.

nagrada

Ni kriva ni dužna dobila sam nagrade na Svjetlaninom blogu...http://svjetlaninasalveta.blogspot.com
pa Svjetlana hvala...



Pravila vele da moram ovo proslijediti dalje na 7 blogova...
ja ne bi htjela bit party pooper pa evo kome ja prosljeđujem...


I za kraj 7 stvari o meni...

...šetnje u prirodi me opuštaju i moj su način meditacije...
... obožavam kuhat i peć kolaće...
...uvijek ustrajem u svojim zamislima...
...ne smijem pit coca colu jer sam onda hiperaktivnivna i nepodnošljiva za okolinu...
...volim crvene stvari... pogotovo Jeep Wranglera :) ...
...obožavam životinje i najveća želja mi je imati seosko gospodarstvo sa raznim životinjama...
...najviše me pogađa nepravda i ljudska zloba...

no da... kratko ovo su pravila:

1. Pokupiti nagradu
2. Zahvaliti na nagradi
3. Postaviti link na moj blog.
4. Postaviti sliku nagrade na svoj blog.
5. Dodijeliti nagradu za novih 7 blogova i obavijestit ih o tome
6. Napisati 7 stvari o sebi







Broj komentara: 7:

  1. Čestitam svima kojima si dodijelila nagradu, sve je itekako zasluženo :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitam svima na nagradi, ova zadnja rečenica kao da opisuje i mene, samo mene tu pogađa još nešto - laganje (pogotovo u nekim bliskim odnosima), ful lako počitam, a pogodi me kao strijela....

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)