petak, 11. listopada 2013.

Cronuts.. po prvi puta

Ne Cronuts nije nekaj kaj je iz Hrvatske iako tak zvuči... to je mješavina kroasana i krafne... Navodno ameri luduju za tim i lik koji ih je izmislil zaštitio je ime i prodaje ih u svojoj slastičarnici za puno novaca...
Mene iskreno općem nisu impresionirali... doduše nisu mi ni ispali isto ko njima al evo priče iz početka...

Kak pratim različite blogove i stranice o hrani na jednoj sam nabasala na čuveni cronut... i izgledal mi je savršeno... pomislila sam mora da je i fini... Dala sam si truda i našla na jubitubiju recept za njih...


ima svakakvih recepata ali ovaj mi se nekak najviše dopal... i tak sam ja jučer sve umijesila, preklapala i stavila hladit preko noći točno tak kak oni vele... 

al na kraju moji nisu ni slični njihovima :(
Sve bi se dalo opisat jednom sličkom...


da da.. ovo lijevo to su cronutsi a ovo desno to je moja splačina :(

Ne znam kaj je točno krenulo po zlu i kad al nekaj sam gadno zaribala...
Dakle meni moji nisu ispali tak lisnati i jako su masni. Kad sam ih stavila u malo toplije ulje odmah su izvana pocrnili a kad je išlo na manju temp popili su ulja da ti pamet stane... 

No nisam ja njih šutnula u smeće već napravila do kraja...

Dakle prvo sam rezala velike i napravila 8 velikih i ispalo mi je još cca 6 malih... sad čim vidim ove brojke mislim si da sam pretanko razvaljala i da sam možda trebala ostavit deblje tijesto... al dobro kaj je tu je...
Uglavnom malene sam pekla na višoj temperaturi pa su ispali onak...malo tamniji...
zato sam ih prelila rastopljenom noiset čokoladom i posipala s smrvljenim lješnjacima...
ti su čak ok...



Eto kao što možete vidjeti od onog lisnatog presjeka ni l...



Ove velike sam pekla na manjoj temp pa su ljepše boje ali puni masti. Punila sam ih marmeladom jer mi se nije dalo kuhat kremu od vanilije i prelila sam ih sa ocaklinom koju sam napravila od štaub šećera i malo limunovog soka...


Ostatke tijesta sam spekla u pećnici i dobila ovo...


Nekak sam si mislila ako je to mješavina kroasana i krafne da bi se dalo dobit nekaj fino i na način da se ispeče kao kroasan al sam se zeznula..ovo općem nije fino -.-

 Sigurna samda budemo mi to pojeli ali isto sam tak sigurna da ih više ne bum radila... 
Čak i da su uspjeli tak lisnati sumnjam da ne bi imali onaj specifičan okus prženja u ulju... tak da..
ne znam... ako se opet i odlučim na taj pothvat moram se sjetit ostavit deblje tijesto i možda šutnut u njega rakije ili ruma da baš ne pije tolko masnoću.. al opet... ne da mi se zezat s tim... 

A vama?
Jeste ih ikad probali, radili ili možda namjeravate?




Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)