petak, 26. studenoga 2010.

opet malo šivanja...Pregačiceeeeeee....


U petak, subotu i nedjelju idemo na Božićni sajam u Pušći ko izlagači... pod mi mislim na mamu, seke i mene... uglavnom ja sam se sjetila da bi bilo baš fora da imamo iste pregače. Frendica s faksa rekla mi je da je ona u Pevecu  za neku sitnu lovu  kupila karirano platno gore di prodaju zavijese, pa sam otišla pogledat i stvarno 1x1,4 m je 18 kuna... jeeeeeeej....  uzela sam si 4 metra i još mi je nakon sašivene 4 pregaće ostalo oko 2 :) E sad kad sam ja tražila tak nekaj po netu... nije bilo baš na hrvatskom puno stvari za pogledat pa sam se zato potrudila poslikat kaj sam delala da nekom drugom bude ipak malo lakše...

 Za početak sam našla staru pregaču i stavila sam ju na svoje platno. Odrezala sam isti oblik ali oko 4 cm više sa svih strana... sjetila sam se da će inaće bit premala nakon kaj sve zarubim :)

Nakon kaj sam izrezala platno onak ''z večega'' preklopila sam po polovici i popravila ak je negdi trebalo... da ne bi ostala onak normalna kockasta, iako ima i jedna takva, obrezala sam ju tak da je zaobljena...


Kad sam dobila željeni oblik primila sam se pegle... Zapeglala sam kaj ću zarubit da to ipak liči kaj k čemu ... to sam napravila dva put tak da bude lijepo podrubljeno...



... nakon peglanja došlo je vrijeme za mašinicu... polako sam zarubila okolo na okolo... usput sam zarubila i džepiće koje sam napravila od ostataka platna...

Mama za svoju pregaču nije htjela satenske trake ko mi već sam joj delala trakice od istog materijala od kojeg joj je i pregača... to bi se trebalo preokretat na kuhaću al meni se nije dalo zezat s tim... pa sam samo pošila trakice...

Satenske trakice ili ove napravljene, pred kraj se šivaju na prethodno određeno mjesto... a to mjesto smo odredili nakon isprobavanja :)



I evo je... Ova je od male seke... al na istu foru je i moja i od druge sestre...

Dok je mamina ipak drugačija... na istu  foru ko što su pregače koje nose tete u konzumu...

A ovo je moja Vanjuška u svojoj...

1 komentar:

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)