petak, 25. ožujka 2011.

Korak po korak do kutijice :)

Jučer sam dobila narudžbu za dva broša i onda sam skužila da ih nemam u kaj zapakirat... pa s obzirom da sam morala napravit novih kutijica, evo kak se to dela...

Za početak sve kaj vam treba je hamer u bilo kojoj boji, meni je seka kupila ovaj neki plavi... al dobro... škare, jedan šerafciger ili stara kemijska koja više ne piše i tu nije slikano al treba i puška za vruče ljepilo ili neko ljepilo koje dobro drži.

Ja sam ih delala više pa sam od cijele dužine hamera  odrezala traku (za pakirat rajfeke od nekih 30cn, a za broševe od nekih 15 cm), koju sam onda presavinula na ''pola''. U navodnicima jer nije presavinuto točno na sredini. treba ostat ovaj zubić tak da se bu kasnije moglo zakeljit. 


Sad odrežemo komad hemrea koji je iste širine ko i ovo kaj smo gore napravili. Ja sam sam uzela ostatak od trake pa je zato ovak duplo :) a i tak sam ziher da ne bum fulala širinu :)
No da... sad se to prepolovi po dužini i širini kak je prikazano na slici... nekaj slično ko kad se rade pahuljice od papira...


To se onda složi  po tim bridovima...


i odreže ovak kak se vidi na slici... taj način je zahvalan jer ste tak ziher da vam bu izrezan dio simetričan...


kad rastvorite dobijete ovo... ja sam dobila dva jer sam uzela dupli papir, al je sasvim dovoljan jedan.
Kutijica bude vam debela onolko kolko je široko to kaj ste izrezali... pa ak vam se čini da bu predebela , kak  je meni na kraju i ispala, onda se vratite jedan korak natrag i još malo odrežete... Ja nisam čisto da vidite kak mogu bit i debeli :)


Stavimo izrezanu šablonu na onu presavinutu traku ( sa 2. slike) kak je prikazano na slici.
Prije toga sam si od te metarne trake odrezala komad od nekih tridesetak cm za kutijicu za rajf, dok mi je za  one manje trebalo oko 7 cm.


Sa gornje strane ocrtamo rub sa kemijskom




A sa donje sa šerafcigerom ili nekom kemijskom koja ne piše. to se radi samo zato da se poslje po tom urezanom bridu sklopi kutijica.



Postupak ponovimo sa svih strana...
Ovak to izgleda kad se ocrta...  Sad sa škarama odrežemo po liniji koju smo napravili s kemijskom...



I dobijemo ovo...

Na dva kraja napravimo male rupice za prst kak bi se kutijica mogla lakše otvorit...


Na onaj zub koji smo ostavili nanesemo ljepilo i sklopimo sa se zakelji... preporučam vruče ljepilo jer najbolje drži i odma se kutijica more sklopit do kraja...


A sklopi se ovak... primete ju sa strane i lagano stisnete i po onim bridovima koje smo ocrtali s šerafcigerom se lagano presavinu stranice unutra...




I sad za usporedbu... Ova gornja je napravljena tak da je ona šablona bila svega 2 cm široka, dok je za donju šablona imala dobra 4 cm... 


Final touch... 


A ovo je more malenih kutijica koje čekaju ljepljenje :) Da bi se unutra mogli pakirati broševi i ostale stvarčice...


I to je to... 
Nadam se da vam se dopada...

1 komentar:

  1. Hvala na iscrpnom tutorialu, mislim da ću čim uhvatim vremena, krenuti u izradu:))

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)