srijeda, 2. ožujka 2011.

manija šivanja rajfeka i brošeka

I tak sam si ja baš u nezgodno vrijeme kad počinje faks uspila strgat nogu... I moram mirovat... kaj je karastrofa s obzirom da meni neki vragec nikad ne da mira. Kak cijelo vrijeme sam sjedim/ležim odlučila sam se da bum malo šivala. Sad već dobrih tjedan dana šivam. Nažalost za sad još nemam ni jedan tutorial, al bude uskoro jer kak mi se čini, ta manija šivanja me ne bu tak brzo pustila. E da pozabila sam reć da su mi trenutno jako zanimljivi rajfeki i brošeki... točnije, napravim aplikaciju za rajf koja može bit i broš, pa kak se kome dopadne... svaki je jedinstven.Za njihovu izradu koristila sam stare krpe. Sve one stare podrapane majčice, pogotovo od moje male sestre, vestice, plišane dječje hlačice i slično. Jadna strarija seka morala je s mojim popisom potrepština u Nb-hobby art dučanček u kupnju kaj je vjerojatno bilo jako smiješno tetama koje tam delaju jer ona nema blage veze o stvarčicama koje se tam prodaju. No uspila je to obavit i donjet mi doma par vrsta trakica, perlica raznih veličina i boja i slično. Da stvar bude gora tam nisu imali tila pa je morala u dučan s metražom meni po til hehehehehe... milim da niko ko moja seka ne žali da ja brzo ozdravim :)
No dosta trabunjanja... evo i malo slikica... model je bila seka :)














2 komentara:

  1. ja oćem takav super kul rajf :(((

    OdgovoriIzbriši
  2. http://hr-hr.facebook.com/people/Unique-Hrebina/100002107707034
    tu se nalaze svi s opisom i cijenom... poštarina je freee :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)