petak, 22. srpnja 2011.

Božo the Clown

Obožavam ovakvog klauna...
on je nastao slučajno prije nekih godinu dana kad sam čuvala klince i kad su crtali sve kaj sam ja nacrtala...
s obzirom da su tad još bili mali trudila sam se sve pojednostavit... 
pa je tak nastal i ovaj klaun kojeg su klinci odmah ''skinuli'' i još ga dan danas crtaju na isti način :)
Uglavnom ...
imam jednu majcu s sličnim (isti oblik ali druga oblekica)
i kam god došla svi me ispituju di sam kupila...
rekoh ak vam je svima tak super budem napravila nekoliko i za prodaju... pa eto... krećem...

Majica Božo the Clown
Veličina S-M
Majica je pamućna
Cijena 85 kn
Poštarina besplatna
Narudžbe na mail ili blog (pogledat moj profil)



Broj komentara: 6:

  1. Odlično je!Božo je pravi!Ne fali mu ama baš ništa...možda Božica i pudlica :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super majica, Božo treba društvo a njega dobije trenutkom oblačenja...bravo:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš zgodno, za klince i klinceze kao stvoreno! :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)