ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

tiskanje? hm... mislim da konačno da :)

Ja sam s ovima zadovoljna... volim te neke starinske etikete pa sam išla na taj look :)
Nadam se da će se uskoro tiskat tak da pokeljim po likerima i onda idemo... prodaja prodaja :)






Broj komentara: 11:

  1. Etikete baš starinski izgledaju. Meni je super to da je slika glavnog sastojka likera u boji a ostalo crno bijelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni :) malo da nije skroz monotono :)

    OdgovoriIzbriši
  3. odlično izgledaju. Baš si pogodila!!! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super blog pun ideja i prekrasnih radova! Etikete su savršene, možda da probaš i opciju sephia!
    Sa zadovoljstvom ću i nadalje pratiti ovaj blog!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. divne su ti naljepnice.))....pravi omjer vintage izgleda i svrsishodnosti:)...

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se baš sviđaju. Fora mi je što je proizvod u boji, a ostalo crno-bijelo..

    OdgovoriIzbriši
  7. Svima hvala na pohvalama :)
    @Sanja nisam stavila sephiu jer mi tad ova sličica na vrhu više nije u boji pa mi je tad malo onak...monotono...
    A s obzirom da nisam baš spretna u tim programima za editiranje fotografija nekak sam sretna da je opće ovak dobro ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne, savršen starinski izgled, nadam se da su i likerčići ukusni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljive! Like it! :))))
    Sretno s prodajom !

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)