nedjelja, 21. kolovoza 2011.

S druge strane Sljemena...

Fotkica..dvije... dvadeset s današnjeg hodočašća u Mariju Bistricu i restorana Dva potoka u kojem smo se poslije jako fino napapali :)



Ako netko prepoznaje građevinu sa ove slikice bila bih zahvalna na informaciji kaj je to...







Mačkastom leptiriću naša Vanjuška je bila posebno zanimljiva...


Ove godine smo potrefili kad su na Bistrici bili i konjići 


Bilo je vruće pa ih je zato bila puna šumica :)


Požnarale smo većinu :)
A neki i nas :)










Medićarova slatka kučica...









Kobila Ceza u Dva potoka


Baš voli šiškice na okecima... svaki put kad bi joj maknuli zamahnula bi glavom i vratila staru frizuricu :)




Broj komentara: 8:

  1. Lijepo od tebe draga kaj si s nama podijelila ovako dobre slike. Vidim da si uživala ! Kak duhovno (na Bistrici) tak i gurmanski (Dva potoka) :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševile su me pokazane slikice. Zagorska hižica je na prvoj slici ali nije ona iz parka drvenih skulptura na Bistrici. Drago mi je da se vraćaju tradicionalne vrijednosti u Zagorje.

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je post za gušt,toliko lijepih fotografija:))).....iako vjerujem da si ti uživala puno više nego mi:))....

    OdgovoriIzbriši
  4. Konjiiii. Ajme kako su prekrasni! jako lijepe fotke!
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  5. oprosti mi što ti ovako uletavam; na Medena Wonderland je započeo jedan Giveaway, slike nagrada su tamo, pa ukoliko ti se svidi, bilo bi mi drago da sudjeluješ ili makar svratiš, pusa i sorry na smetnji

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekasne fotografije, uživala sam!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)