utorak, 8. studenoga 2011.

Krašuljci

Dok sam ja davila susjeda da mi popravi laptop seka je napravila krašuljke... jer joj je falilo nekaj slatko
i tak su lijepi ispali da sam ih morala sliknut 
i podjelit receptić naravno...


Recept:
50 dag oštrog brašna
20 dag šećera
25 dag oraha (pola sjeckano pola mljeveno)
20 dag sjeckane čokolade
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
1/2 žlice sode bikarbone
3 jaja
20 dag margarina


Sve osim jaja i margarina suho izmješat. U to naribat margarin i dodat jaja. Izmjesiti. Oblikovati kuglice veličine oraha i poslagati u protvan (nije potrebno uljiti). peku se cca 10 minuta na 180°C
... moguće je dodati cimeta, ruma, kokosa i slično na kraju :)
da nisu svi isti :)


Fini prhki... tope se u ustima...



2 komentara:

  1. Odlično izgledaju! Volim takve kombinacije kad zagrizem nešto mekano i prhko, a onda naiđem na komadić čokolade ili oraha...mmm!!! Lijep pozdrav draga!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmmm, miriše mi i preko ekrana. Divno izgledaju. Hvala za recept.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)