ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

ho ho ho...

Bome me nije bilo dugo dugo predugo...
al baš da znate s razlogom... malo sam se udala, malo preselila, malo kak se ono veli kučila i s sam natrag tu...

i to s par slikica božića iz mog novog doma :)
kolaće ovog puty nisam slikala jer uz sve dodatne poslove nevedene gore nisam stigla nikaj ni slikat ni niš... pa eto tak... sad na preskokce i na hooo ruk mam na Božić :)













i još samo za kraj svim mojim vjernim i nevjernim , stalnim i povremenim, namjernim i slučajnim čitateljima te svim ostalima koji nabasaju na moj blog želim sve najbolje za Božić :)



Broj komentara: 5:

  1. Čestitke na vjenčanju i preseljenju, veseli Božić i uspješnu novu ti želim - eto, sve u paketu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. "Malo sam se udala..." he he
    Ne znam da li sam ti čestitala, ako nisam sad sve ispravljam.
    Dakle;
    Prvo čestitam od srca na prelasku iz gđica u gđa i tebi i tvom dragom želim da puno puno godina provedete u miru i slozi i ljubavi; Čestitke na preseljenju u svoj novi i vlastiti dom.
    I na kraju sretan ti Božić.
    :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretni blagdani ,Sretan ulazak u brak, Sretno preseljenje...
    Fotke i dekoracije doma su prekrasne !

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasan ugođaj :) :)

    sve najbolje, draga i puno upijeha

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke malo na udaju, malo na preseljenju, malo za Božić, hehe :)
    Sve najbolje! ;)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)