subota, 9. veljače 2013.

ravioli sa sirom

Nekak se potrefilo da sam za danas imala dosta sira za potrošit... onda  da baš nisu štrukli reko aj da napravim raviolčeke... to nisam već valjda tri godine delala...
pa aj...

nakon kaj sam dušu spustila dok sam to izmjesila došlo je na red da se razvalja tijesto...
kak imam strojček za rezance i to valjat mislila sam da bude mi s njim lakše ali nažalost nije bilo... jer mi se stalno mical, pa mi je tijesto bilo pretanko (nažalost nemrem podešavat debljinu) i na kraju sam odlučila čopit sukalo i razvuć ga na ruke...

kad sam to uspjela izrezala sam pravokutnike, sipnula nadjev, pozatvarala to i ta daaaaaa....
ispalo ih je tolko da sam ostavila za današnji ručak i ostalo smrzla i to u tri vrečkice tak da za nas dvoje od ove količine ispadne dovoljno raviola za 4 ručka... ekonomićno :)

recept za raviole pogledajte tuuuu





kak sam ih dovršila nisam stignula sliknut jer smo ih odmah pojeli...
al kad već tipkam da vam velim...
na malo ulja sam postaklila sitno narezan luk, zalila s cca 1 dl pasirane rajčice, dodala desetak listića bosiljka, malo soli, papra i vegete i prokuhala.

kuhane raviole sam stavila u protvanku prelila umakom od rajčice i po tome naribala cca 150 g sira... sve se zapeklo u pečnici i smazano je u roku keks skupa sa salaticom od mrkve :)



1 komentar:

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)