ponedjeljak, 30. rujna 2013.

Slova za vrata (za malog pažuljeka)

Jedno vrijeme tražila sam po dućanima i ebayu slova za vrata....
potraga mi nikak nije išla od ruke...u dučanu nije bilo slova k, i nisu bila baš ni jeftina, a na e-bayu su mi se sva činila nekak mala... onak 3,5 cm mi nekak nije fora i mislim da bi bezveze izgledalo na vratima (ova koja sam napravila su cca 20 cm visoka)...



Prvo sam otišla na stranicu free fonts i tamo sam si skinula nekoliko fora fontova.
Sljedeći korak bio je napisati njegovo ime u wordu i povećati font na željenu veličinu.
Ta slova sam precrtala na papir (isprintala bi ih ali nažalost nemam trenutno printer) i taj papir sam položila na razvaljanu das masu. Olovkom sam prošla preko slova kako bi mi se ocrtali na das masi. Izrezala sam ih, posušila u pećnici i zatim obojala bojama za staklo. 

I to je to...nisam ih ljepila nego prišerafila na vrata i to je to...






1 komentar:

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)