četvrtak, 24. listopada 2013.

Lijepa tortica i grde fotkice

Nažalost sam zaboravila fotić kod mame i naravno kad je trebalo sliknut jednu malu slatku i jako lijepu tortu to nisam mogla :(

Tak da je ispalo da je torta slikana na licu mjesta...na dječjem rođendanu...
Pa zato i naslov posta... lijepa tortica i grde fotkice...

Nadam se da ćete vidjet njenu ljepotu usprkos lošoj kvaliti fotografije :)


Inače ovo sam radila na hooo-ruk oli ti ga u zadnji čas i mogla sam upotrijebit samo stvari koje sam našla u frižideru...s tim da sam po osnovne namirnice tipa jaja i mlijeko morala posudit od svekrve... ah dugo nije bilo nabavke :)


 Tak da je to zapravo torta sa kremom od vanilije i čokolade. Ovaj puta sam kremu od vanilije kuhala sa mahunom vanilije i jajima po receptu kojeg sam pronašla u jednoj kuharici... s obzirom da me se krema zaista nije dojmila ne ću ovog puta recept ni podijelit...
Ne znam zakaj al sto puta su mi bolje kreme od vanilije koje se rade sa pudingom nego jajima... naročito ako se radi o domaćim jajima... ona imaju još izraženiji okus..ufff 

Na ovoj torti sam po prvi puta u životu za pisanje i točkanje koristila royal icing ... očito sam ga ovako neiskusna ko što jesam, napravila malo prerjetkog jer se razlio.. al bude bolje sljedeći put :)



Uglavnom kad sam zgotovila tortu bila sam tak sretna kaj mi je tak lijepa ispala nježna i cvjetna i onda op op nema fotića...

al kaj je tu je...
vidite da je lijepa...kej ne?


2 komentara:

  1. Wooow, torta je predivna. Stvarno wooow!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalna ti je tortica i uopće nisu tako loše fotke. Jako mi se sviđa kako je torta dekorirana a vjerujem i da je jako ukusna!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)