srijeda, 23. listopada 2013.

neuspjeli macarons...i što s njima :)

Ukoliko ste ih ikada radili sumnjam da ste bili toliko sretne rukice da vam od prve i uspiju...i ta famozna nogica i fina hrskava korica a sočni u sredini... meni su uspjeli od druge... dok je treći pokušaj ponovno bio potpuni neuspijeh...ili možda ne?
Kao što možete vidjeti moji macaronski su popucali, ispali su šuplji i onak...jadni...
fini ali nije to to...



Možda je problem u tome što sam se odlučila koristiti orahe umjesto badema...
možda je problem u dodavanju boje...
a možda sam samo zeznula kod mješanja..
iskreno nemam pojma


S obzirom da sam pripremila ganache od tamne čokolade i ruma te od bijele čokolade neke sam napunila...
ove koji su se kolko tolko držali skupa :)


Evo tog divnog presjeka hehehehhe:)


Kak mi taj dan baš nikaj pod milim Bogom nije išlo od ruke tak mi ni ganache od bijele čokolade nikaknije htio postat gust... 
onda sam ga odlučila izmiksat... nije pomoglo...
pa sam u njega samo dodala malo slatkog vrhnja za šlag i ponovno sve izmiksala... i rezultat je bila fantastična krema...
eto
ako nikaj drugo barem sam otkrila novu fantastičnu kremu...

a onda mi je sinula ideja...
čaše, izmrvljeni macaronski, fantastična krema, ostaci ganachea od čokolade i slojevi...
o da slojevi...
za početak izmrvljeni crveni macaronski, pa krema od bijele čokolade, pa smeđi macaronsi preliveni ganache kremom i za kraj nekoliko plavih...
veselo, šareno i sudeći po reakciji ljudi koji su probali fantastično :)

Pa eto... ako vam se potrefi da vam ne uspiju macaronsi ne očajavajte već ih iskoristite na drugi način :)





Broj komentara: 5:

  1. Super si izvukla situaciju :) Svaka čast! Divno izgleda......a macaronsi su priča za sebe, vidiš i meni ponekad uspiju genijalno a ponekad nikako.....samo ne treba odustajati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna im je boja, šteta što nisu uspjeli, ali si se odlično snašla. Volim deserte u čaši i ovako šareno super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja još nemam hrabrosti da ih napravim, mada mislim da nisu teški, samo ih treba pogoditi. Tebi treba dati kredit jer si se ipak upustila u tu igru,zvani makarons.

    OdgovoriIzbriši
  4. Snašla si se i to je najbitnije, tako to ide u kuhinji.. kad nešto ne ide po planu, smislimo nešto :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)