ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

Krstili smo našeg malog pažuljeka :)

Bio je super.. veseli, nasmiješeni, i glasan...
voli dečko pričat...ne znam samo na koga je :)


Ovaj puta u post ne ću stavljati fotke već sam napravila mali video :)
Igrala sam se sa movie makerom i super sam zadovoljna sa rezultatom :)

Pogledajte sami kak smo bili zgodnički i kak nam je sad i Lukas dijete Božje :)








Broj komentara: 6:

  1. Divan dečko.Baš mu se dopalo,čini mi se...Iskrene čestitke!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. divno, krasno, prekrasno!
    fantastična uspomena! pjesma me je isto oduševila, svi ste jako zgodni, pogotovo djetešce u kravati, šminker mali!
    premda se ne poznajemo, jako me je ganulo, ali u pozitivnom smislu, to dječje lišce i sreća odraslih oko njega... nabijeno emocijama!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lukas je prekrasno dijete, čestitke još jednom i od mene :). Pravi mali frajer!
    Krasne su vam fotkice, baš ste svi bili lijepi i veseli :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno...svi ste lipi i zgodni a mali Lukas presladak...pravi muškić....čestitam !!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaah video je predivan, a tek Lukas, ma kako je samo skockan, joooj. :)
    Čestitam!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mali je predivan, i sviđa mi se kak si složila video.
    Ima kaj a da ti neznaš napraviti?! :D

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)