četvrtak, 25. studenoga 2010.

još jedan ne baš Božićni vjenčić

Step by step ovog puta... 
Prvo i osnovno uzela sam pušku za ljepilo, jedan vjenčić od slame i onda sve kaj može ić gore... Tu su se našle kapice od žireva, orasi, čičak, par češera, mjehurica, suhih nevena, čičaka, gumbeka, cinija i svega kaj mi je palo pod ruku...



Krenula sam prvo ljepit ove malo veće stvari okolo na okolo po vjenčiću..  stavila sam i špagicu tak da se ima na kaj objesit...












Nakon velikih, krenula sam s lijepljenjem malih suhih cvjetića i ostalih stvari kojima sam popunila sve praznine koje su ostale...




I na kraju nasralo je ovo... malo liči na prošli vjenčić al nema veze.. ovaj bu otputoval u Samobor pa niko ne bu znal :)
 








Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)