srijeda, 24. studenoga 2010.

šaranje po zidu... :)

Ono kaj se ne smije najčešće je najzabavnije... kae' ne? tak je meni najzabavnije slikat po zidovima.. pa eto kaj se dogodi kad uzmem zid i krenem slikat pomalo...
Moja seka je isto htjela da joj oslikam zid... bila sam nekaj čudnjikavo raspoložena pa je u li la tonovima :D 
Prvo sam cijeli zid pofarbala u svijetlo ljubičastu, kad se posušila boja sam olovkom nacrtala sve te cifrice koje sam onda obojala s malo tamnijim tonom ljubičaste. Da bi to sve živnulo poigrala sam se s lubičastim pigmentom direkt iz tubice i bijelom bojom. 

Nakon par sati farbanja i dalje mi je to bilo nekak prazno...
i nije se  niš bljeskalo pa sam dodala malo blješčečih elementića ili ti ga laički rečeno pokeljila sam šljokice ...

Jako mi je bilo lijepo to kak je sve ispalo u sekinoj sobi pa sam si htijela  isto to u svojoj sobi... al eto... sebi nisam ni približno tak dobro sredila zid...

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)