četvrtak, 4. kolovoza 2011.

nagradica za blogić..

I tak ja čitam blogove koje pratim (koje je iz dana u dan sve više i sve mi više vremena treba da to sve pročitam)
kad naletim na A...nakit i ni orala ni kopala... osvojila nagradicu :)


Pa da odgovorim na pitanjca

Name your favorite color: crvena
Name your favorite dessert: mislila sam onak valjda 15 minuta i ne mogu se odlučit...nema tu omiljenog... sve volim :)
What makes you mad? glupi ljudi
When you’re upset you…: slikam
Name your favorite song: sve kaj svira na radiu
Your biggest fear is? gubitak obitelji
Guilty Pleasure: sladoled


Uf... ovo postavljanje veza jepotrajalo... uglavnom eto... ja sam svoje obavila...i sad u krpe :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)