utorak, 22. studenoga 2011.

muffini ala kinder pingui

Veli moja frendica.,.. bilo koji kolać možeš napravit ko muffine...
pa reko ajmo probat...
nije loše... štoviše... jako jako mi se dopada :)

ovo su moji Muffini ala kinder pingui :)


recept (za oko 30 muffina):
3 jaja
3žlice šećera
3 žlice brašna
3 žlice vode
1 prašak za pecivo
3 žlice kakaa

ukras: vrhnje za šlag
otopljena čokolada

Odvojit bjelanjke od žumanjaka i izmiksat snijeg.
u žutanjke dodat šećer, vodu, prašak za pecivo i brašno i dobro izmiksat. na kraju lagano umiješat kakaao i na samom kraju bjelanjke.
Ja sam sipala po jednu žlicu u svaku košaricu i zsato su niski (to je bio i cilj).
peće se na 200° C nekih 10 minuta dok čačkalica nije suha :)
hladne ukrasit sa šlagom i prelijat lagano sa rastopljenom čokoladom.. i to je to...
muffini ala kinder pingui :)







4 komentara:

  1. Baš su divni!!! I izgledaju baš ko kinder pingui :) treba to isprobati, ne.... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno izgledaju fenomenalno!:) super si ih napravila!
    Ugodan dan draga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao...zašto mi to radiš? :D Pa uz tebe mi se uvijek jede čokolada..Baš izgledaju fino

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo izgleda kao nešto od čega se preko noći dobije barem 3 kg:)) Genijalno!!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)