utorak, 3. srpnja 2012.

dobro jutro uz kistove i malo boje

Probudila sam se i prva stvar kaj sam napravila... uzela boju i kistove i udri po zidu...
nemam pojma ki me je vragec spopal al sam morala...










i u roku keks nastali su maslačci i ptičice na žici... doduše u crvenoj a ne u crnoj boji jer nisam nikak mogla nać crnu... i tak kad me opet nekaj ulovi budem prefarbala zidove pa ponovno nekaj novo :)




Broj komentara: 5:

  1. Ovo je stvarno predivno i inspirativno.
    Možeš li mi reći što mi je sve potrebno za slikanje po zidu? Kakve točno boje trebam i gdje se sve mogu nabaviti, kako im se kreću cijene? I naravno, što još osim boje i kistova bi trebala?
    I meni je žela jednom kad budem uređivala svoju kuću oslikati neke dijelove sama pa sad koristim priliku da saznam što će mi sve trebati.
    Iako vidim da mnogi koriste tj. stavljaju na zid one velike naljepnice, ja bi ipak sama oslikala sve :)
    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja zidove oslikavam sa najobičnijim bojama za zid, tonerima i koncentratima.ništa posebno. potrebna je samo dobra volja, malo kreativnosti i mirna ruka. Za neke slike sam se koristila sa projektorom ali većinu crtam iz glave. oslikavanje je definitivno bolja opcija jer su naljepnice dosta skupe.

      Izbriši
  2. Ne može! Baš sam ja htjela te maslačke naslikati u sobi.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma samo daj ja ću ove prvom prilikom prefarbat. jer sam htjela da su plavo bijeli al sam eto nažalost imala samo crvene boje pa sam ju upotrijebila...kad nacrtaš podijeli sličke :)

      Izbriši
  3. Odlično! To se zove napad inspiracije, bravo! :))

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)