ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

maternity post oli ti ga malo majčinski post :)

Danas je na redu bilo šivanje...
pokrpala sam sve kaj je doma bilo podrapano... 11 hlača, trenirku, i sad ono zanimljivo... od jednih svojih traperica i majice sam si napravila trudničke hlače a isto sam napravila i od šosa i druge majčice :)


nisam slikala iz bog zna kojeg razloga ali radila sam po ovim tutorialima pa ako nekome ikad zatreba toplo preporučam jer je jeftino i zbilja jednostavno :)

ja sam za gornji dio koji će doć preko trbuha upotrijebila majce sa elastinom....
izrezala sam jednu koju sam kupila nedavno u new yorkeru za nekih 9 kuna i jednu staru elastičnu potkošulju :)
a da i ja sam sa gornje strane dakle točno ispod sisa dodala i lastiku za svaki slučaj tak da bolje drži :)


evo još jedan sličan video



Na istu foru napravila sam si i šos... 

dok sam tak guglala i tražila kaj ću si još sašit i sama napravit naišla sam na video za šivanje jastučnice za jastuk za dojdenje... jedino kaj ja planiram sašit si sama cijeli jastuk jer jedan košta oko 400 kunica a mislim da je to ipak malo previše...


ovo mi se isto dopada i za to je poslužila jedna kratka elastična majca... sutra ću samo sašit rub iako teta u videu veli da se ne treba...


također sam nabasala i na razne kul stranice... stavit ću koju slikicu i ispod linkić :)
nemre škodit :)





Moram priznat da mi je ova haljinica preljepa... a i skroz jednostavna za napravit...



tutorial za predivnu majcu... to mi je definitivno jedan od budućih projekata :)






eto alo za promjenu post koji nije o hrani ali ipak se nadam da vam se dopada i da će mnogima biti koristan...



















1 komentar:

  1. qoq! koliko toga si napravila. Ideje su jako zanimljive, srećom da mi ne treba više... he he

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)