četvrtak, 7. ožujka 2013.

Focaccia

Ne tak davno na austrijskom oli ti ga Trgu Franje Tuđmana u Zagrebu bila je jedna super mala pekarna...
već dugo nisam prolazila tam pa nisam ziher da li još postoji ili je umjesto nje sad tamo otkup zlata -.-
uglavnom u toj pekarni jednom prilikom kad nisam znala kaj bi uzela za jest, probala sam Focacciu... i nisam požalila...
to je definitivno najbolja pogača/pecivo /kaj god je to točno kaj sam ja ikada u životu probala..
da je masno..je priznam...masno je..
još je gore bio sirek pa je još i to bilo dodatno masno...ali opet okus... božanstven...
kak sam neki dan nabasala na coolinarici na taj recept odlučila sam probat...
nije isti okus ali je jako blizu...
za sve koji bi hteli probat...recept je tek klik daleko :)

A ovak je ispalo meni :)




Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)