utorak, 19. ožujka 2013.

Phoebe...torta od jagoda

Danas je našoj pratnji  vjenčanog kuma rođendan...hihihihihi
pa me mužek  zamolil da joj napravim torticu...
s obzirom da su mi već dosadile čokoladne...naručila sam mu da kupi jagode i ispalo je ovo :)
nekak mi se čini da je to najljepša torta koju sam ikad napravila...
a nadam se da bude isto tak i fina...

s obzirom da je, naravno, po novom receptu iz moje tikvurde onda sam ju u čast slavljenice nazvala Phoebe :)

Recept za najnoviju tvorevinu mojih sivih stanica pogledajte na ovom linku:
http://www.coolinarika.com/recept/phoebetorta-od-jagoda/











Broj komentara: 5:

  1. Jagode, čokolada i šlag = a match made in heaven! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nemam riječi, stvarno je lijepa, kao iz žurnala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je nesto najlepse sto sam u poslednje vreme videla.Bravo:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna torta, kombinacija sastojaka i boja divna!!!

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)