nedjelja, 20. listopada 2013.

Homemade rotirajući stalak za ukrašavanje torti


Već si dugo razmišljam o tome da si kupim ili napravim rotirajući stalak za ukrašavanje torti jer bi mi zbiljam dobro došel... Uvijek se kod ukrašavanja mučim i okrećem i naginjem i gledam, pa ovak pa onak ...uffff... kad se sjetim

i na kraju ga nisam kupila nego sam zamolila tatu da mi ga napravi... ja sam imala ideju, on dodal nekaj svoje, ja opet nabacila neku idejicu i nastalo je ovo...
Ne zgleda sad baš kak kupljeni ali poslužit će svrsi...

a budem ga uskoro još malo i ukrasila... uskoro... Za sad je dovoljno da funkcionira...
A mislim da funkcionira... moram ispeć jednu tortu da ga isprobam onak za praf... a ne sa zdjelom punom voća na njemu :)

A kaj mislite od čega je nastal?
 Kaj su ova dva veeeelika mozga smučkala i izmislila?
Ne znate? ili ipak pogađate?


Evo da Vam odam tu veliku tajnu... ovaj stalak sastoji se od pleksiglasa, dvije cjevčice, ležaja i plastične kutijice od sira zapunjene cementom :)
Priznajte da vam to nikad ne bi palo na pamet...
al funkcionira...
vrti se dečec sve u 16 :)


i još smo napravili da se i odvaja... mislim ...pa treba to i očistit nakon tortice :)



I to vam je priča o stalku za torte... Ne znam ako je dvjestotinjak kuna puno da se kupi taj stalak ali ovak je u svakom slučaju bilo zanimljivo... i meni i tati...
a usput smo razgibali i naše male sive stanice :)






Ve

Broj komentara: 9:

  1. cement me je oborio sa nogu! ostalo sam već nekako mogla, recimo, shvatiti, ali mi cement nije bio ni na kraj pameti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo ću reći : What an idea?!! Odlično :))

    OdgovoriIzbriši
  3. pametno riješenje, samo molim te - piše se kolaČi an ne kolaĆi. jednostavno mi bode oči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehehe...pardon...em sam ovak gluha na to č i ć em imam francuski laptop na kojem nema označeno ni jedno slovo sa kvačicom pa svaki put gađam šđčćž i onda kaj pogodim... obećajem da ću ubuduće pripazit :)

      Izbriši
  4. Odlična ideja. I meni bi dobro došlo nešto ovakvo. Samo me uvijek malo muči selidba torte sa stalka ili bilo čega na tacnu i slično :). Sviđa mi se kako vam je ispao stalak!

    OdgovoriIzbriši
  5. Za kakvu vrstu ukrašavanja je potreban taj stalak?
    Vidim po youtube da kad netko nešto ukrašava slastičarskim nastavcima, onda imaju tortu/kolač na tome... ali nisam nikad shvatila čemu to, meni uopće nije problem malo po malo vrtjeti tacnu s tortom, dok ju ukrašavam.
    10ak godina izrtađujem torte, no nikad nisam osjetila potrebu za tim. A najbolja stvar je što sam prije 4-5 godina dobila takvu stvar na poklon. Ja sam to jednom isprobala: meni je išlo na živce što dočim malo pipnem stalak odmah se cijela torta okrene oko svoje osi - meni to nije pomagalo, nego odmagalo kod ukrašavanja. Možda ima koristi ako je nagibni stalak, pa se može podesiti, taj koji sam dobila nije bio takav. Ne znam gdje je završio, kad vidim kako je to popularno dođem u napast da ga idem potražiti na tavan ili u podrum, iako ne znam što bih s njim radila. Nudila sam ga mami koja preko 30 godina izrađuje slastice, ni ona nije znala što bi s tim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nije potrebno...znate ono čega nema, bez toga se može... ovaj moje se lagano okreće i meni je iskreno odličan... puno brže i jednoličnije ukrasim tortu sa njim...al dok ga nisam imala isto sam malo po malo okretala tacnu i isto je išlo... sad je ovo samo trunka "luksuza" u mojoj kuhinji :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)