četvrtak, 19. prosinca 2013.

Luster od Pahuljica i još ponešto

U prošlom postu mogli ste pročitati o tome kako sam par dana izrezivala pahuljice od papira... 
I kao što sam i obečala u ovom ću vam pokazati gdje sam ih smjestila u našem malom stanu...
dakle jedne su odlepršale na kuhinjski prozor :)






druge su odlepršale na ulazna vrata






A zadnje su se smjestile oko lampe  i glume luster :)












Sve su vješane na obićnom bijelom koncu i ljepljene selotejpom...
NAjbolje od svega mi je da ih naša mala knedlička obožava... a kak i ne bi kad se konstantno miču i lagano vrte :)

i ja bi ih isto stalno gledala :)

Kak vi stojite u pogledu pahuljica?






Broj komentara: 6:

  1. Joj predivno je! Naoružala sam se papirima, klamericom i koncima i bacam se na izradu pahuljica. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je jako lijepo napravljeno, posebno luster :).
    P.S. Molim te pogledaj mail jer si osvojila ogrlicu na blogu a kroz par sati ističe rok od 24 sata da mi javiš adresu na koju se šalje poklončić :)

    OdgovoriIzbriši
  3. PREKRASNO! 5 puta sam gledala kako si to saveseno izvela, ja patim na snijeg i ovaj post me toliko inspirirao na projekt pahulja

    OdgovoriIzbriši
  4. super sve izgleda sa pahuljicama i moje kćeri ih rade al tek se spremamo na ukrašavanje :D lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna ideja i izvedba.. Pahulje izgledaju fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  6. odlična ideja, mislim da ću napraviti nešto tako u stilu leptira

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)