četvrtak, 30. siječnja 2014.

DC Red velvet cupcakes

Sigurna sam da ste već čuli za red velvet...
Iako ovo kod nas nije nešto uobičajeno Amerikanci su za tim navodno ludi...a kak i ne bi bili kad je nutra tona i pol maslaca...

no iako sam skeptična prema tim njihovim biskvitima i receptima s tolko šećera i maslaca odlučila sam se probat...

i to po receptu ženskica koje rasturaju sa svojim cupcakesima ...ispali su ovak...






gledala sam na tlc-u par epizoda i moram priznat da su malko čudne i nisu me oduševile svojim kreacijama koje stvaraju od cupcakesa ali pojedinačni cupcakesi im zbilja lijepo zgledaju... pa sam se odlučila probat po njihovom receptu

dakle ovo je recept s jubitubija u kojem one sve lijepo objasne:


Ja sam se potrudila većinu stvari pretvorit u nama bliske mjerne jedinice pa eto recepta:

180 g maslaca sobne temp (može i margarin u nedostatku maslaca)
385 g šećera
2 jaja
2 i 1/2 žlice kakaa
4 žlice crvene boje (ja sam stavljala u gelu pa sam prethodno par kapi rastopila u 4 žlice vode)
1 žlica ekstrakta od vanilije
1 žličica soli
375 ml mlijeka
406 g brašna
1 prašak za pecivo
1 žlica jabućnog octa

1. pećnica na 180°C
2. maslac+ šećer miksat 5 minuta
3.na maloj brzini dodat jaja
4. pomiješat kakaao, boju i ekstrakt vanilije pa dodat u smjesu
5. sol dodat u mlijeko
6. u mješavinu na laganoj brzini u tri navrata dodat mlijeko i brašno
7 pomiješat ocat i prašak za pecivo i brzo dodat u smjesu.

Punit košarice i peći cca 10 minuta... tolko je barem meni bilo dovoljno. Kad sam išla peći kolko one kažu, prepekli su mi se... tako da provjeravajte čačkalicom jer svaka pečnica radi drugačije

Kaj se tiče kreme ovo je njihov recept:
168 g kremastog sira
56 g maslaca
malo ekstrakta vanilije
480 g prosijanog šećera u prahu

E sad meni se to činilo pretjeranim pa sam se odlučila za drugu varijantu sa sirom...
moju naravno...u koju ne idu jaja

I sad za kraj moj opći dojam...
cupcakesi su fini... tijesto je fantastično ali zbot toga što u njega ide maslac u frižideru se stisne i postane tvrdo...tako da preporučam klopat to na sobnoj temperaturi..
i jako jako su zasitni i baš onak...teški... mekasni su i sočni ali daleko od nečeg laganog i prozračnog :)

eto...
za kraj par fotkica mojih...




ako se odlučite raditi ili ste radili red velvet podjelite u komentarima svoje iskustvo i dojmove...
jeste li to tjesto ikada koristili za torte? kakav je tada bio rezultat...
imate li možda drugačiji recept? linknite :)






Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)