srijeda, 29. siječnja 2014.

nesretna torta

Kao što sam već prije rekla... svima se desi da im taj dan ne ide... doduše baš da mi ovak ne ide nisam se nadala...
i tak je nastala ova nesretna torta...



ponovno sam naučila, bar se nadam da ovaj put zbilja jesam, da ne isprobavam nove recepte kad imam naručenu tortu..
dakle umjesto da sam za naručenu tortu ledeni vjetar koristila provjereni recept za pavlovu i samo ga umnožila...ja sam bila jako pametna pa radila po ovom receptu sa coolinarike:
http://www.coolinarika.com/recept/ledeni-vjetar-s-vocem/

i naravno rezultat je bio katastrofa...

zbog previsoke temp. sušenja biskviti su se presužili, postali smeđi iznutra i nisu bili pretjerano fini...
kreme je premalo ukoliko se radi kao torta pa sam ju morala duplat i na kraju je bila grudasta iako sam ju još i pasirala i miksala ko luda...
Jagode koje smo kupili smrznute bile su odvratneeeeee, imale su nešto malo okusa ali na dodir su bile poput onih puževa ljigavaca tak da su završile kao džem a nakon zivkanja trgovačkih centara, i nakn što mi se sreća malo osmjehnula pronađene su svježe u konzumu...
Slatkog vrhnja za šlag također mi je uspjelo sfalit pa je hitna kupovina u lokalnom dučanu za pola litre izmuzla 24 kn iz mog novčanika...
mislite da je tu kraj...a joooj...
figurice koje sam radla cca 5 dana ranije i koje su se posušile odjednom su , pretpostavljam zbog vlage u zraku ili nekog vrapca, ponovno postale mekane i podatne ...

eto... ono je moja žalopoljka i oda ovoj nesretnoj torti...
ne ponovila se :)







Nakon ove torte bila sam zbilja jadna i bijedna i čak sam pomišljala da prestanem s izradom kolača po narudžbi ali onda sam se predomislila...
pa ne bu me slomila jedna torta...
valjda...

:)





Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)