ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

prhka pita sa jagodama by mamina jela

Od kada je ovaj recept objavljen čeka strpljiov prave ukusne jagode i vrijeme kad će doći na isprobavanje...




pa eto konačno je osvanuo i taj dan...
prefina prhka pita sa jagodama recept je sa stranice http://www.maminajela.com/

Za recept klik klik tu...link
a evo ga i tu:


Sastojci


prhko tijesto



300 gr. oštrog brašna
175 gr. maslaca
4 žlice šećera u prahu
2 žumanjka
2 žlice ledene vode



punjenje



600 gr. jagoda narezanih na veče komade
100 gr. šećera
1 žlica meda
50 gr. gustina ili pudinga od vanilije

(ja sam za prvi puta radila sa gustinom ali mislim da bi sa pudingom bilo još daleko ukusnije)

Postupak:
 Maslac ili margarin naribati u brašno i pomiješati, dodat ostale sastojke i umijesiti tijesto. 1/3 ostaviti za rezati trakice a ostatak tijesta razvaljajte nekoliko sm večer od promjera kalupa. ja sam pekla u kalupu za torte od 26 cm pa sam tijesto razvukla na cca 30 cm. Da lakše preselite tijesto lagano ga pobrašnite, presavijet na pola i opet na pola i taj ''kornet'' lagano prebacite u kalup i ponovno rastvorite... Trik koji sam vidjela u Rudolphovoj pekarnici :)

Sve sastojke za punjenje izmiješate, stavite na tijesto, ukrasite trakicama i stavite peči na 180 °C.
Pecite oko pola sata... meni je 25 minuta bilo premalo. Najbolje je da pratite kada vam se tijesto zazlati tada je pita gotova :)

poslužite sa primjerice mrvom sladoleda i uživajte :)





Eto još jedan isprobani recept koji vam mogu preporučiti :)





3 komentara:

  1. Prelepe fotkice! Drago mi je da ti se recept svideo, hvala puno i veliki pozdrav. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidio mi se recept za prhku pitu sa jagodama.Ja u svom vrtu imam stablo višanja.Dali se može praviti ova pita sa višnjama umjesto jagodama?Hvala na odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pretpostavljam da može.. ja sa višnjama obišno radim ovu:
      http://www.coolinarika.com/recept/874577/

      Izbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)