četvrtak, 18. studenoga 2010.

buketići

Znam da su prošli dani nošenja aranžmana na groblje al ja sam se naravno sad tek sjetila stavit koju slikicu na blog koji i tak tolko redovito održavam da se slobodno more reć da mu sad već stvarno treba servis :D

Nedavno sam otkrili da u mbm vrtnom centru ima tak super kul stvari da je kupovina gotovih aranžmana pala u zaborav. Sve potrebne materijale tam smo si kupili (a bome i tonu nepotrebnih) i ovo su neki od aranžmana nastali u našoj maloj kućnoj radinosti ...





U jednoj Zagrebačkoj cvjećarnici vidjela sam ovakav buketić i koštao je čitavo malo bogatstvo... ja sam si dala malo truda i za svega potrošenih dvadesetak kuna i sat vremena... nastalo je ovo...




Svaka čast trajnom plastičnom, svilenom i svom ostalom cvijeću... al nije ni do koljena živom cvijeću i raskošnim buketima koji mogu nastati uz malo mašte i volje...




Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)