četvrtak, 18. studenoga 2010.

dvije naslijeđene kutijice...

Stare stvari, koje nas na nekoga podsjećaju... ne moraju se nužno čuvati po prašnjavim tavanima i u nekim zaboravljenim kutijama.
Sestra i ja dobile smo dvije stare kutije koje sad nakon malo preinaka... krase naše sobe.

Ovo je moja kutijica koju sam nakon šmirglanja obojala bijelom akrilnom bojom. Da poklopac ne bi bio jednoličan od ostataka debelih papira koje smo sestra i ja koristile za crtanje na nacrtnoj geometriji  nastalo je ovo silno šarenilo.
Prvo sam si odabrala nekoliko boja za moju kutijicu žutu, narančastu, crvenu i zelenu. Cijeli papir obojala sam žutom temperom i ostavila da se osuši. Kad se boja osušila papir dam izgužvala i spužvicom sam nanjela narančastu boju, izravnala, pustila da se osuši i ponovila postupak s crvenom i zelenom. Papir sam nakon sušenja ispeglala i zalijepila na kutijicu.
Iako bi i sam papir bio dovoljan ukras, sam za sebe.. nisam mogla odoljet šljokicama i malim cvjetićima i listićima :D


Sekina kutijica je ispala sto puta ljepše :D

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)